ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wat ik me altijd afvraag, waar halen ze hun eerste dieren vandaan... Want ik keek naar de dierenlijst en die is al flink groot, maar het bestaat pas ongeveer een maand, hoe zit dit handelproces?
En nog een vraag:
Wat voor verschillende banen zijn in een dierentuin behalve klusjesman en horeca enzo. WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Eeg heeft al sinds zijn jeugd dieren verzameld, tot hij in zijn hoogtepunt hyena's is zijn achtertuin had. Toen heeft hij met andere verzamelaars een veld opgekocht, waarna hij jarenlang dieren heeft gekweekt en verzameld op dat parkje. nu is zijn verzameling officieel een dierentuin. (bron: www.dierenparkziezoo.nl) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 20 Maa 2014, 16:49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oke , bedankt voor je antwoorden.
IK kende dit niet, maar ik heb ff filmpje gekeken en het ziet er nog niet heel natuurlijk uit, gaat dit veranderen?
Kan je misschien ook een keer een filmpje maken met jezelf als gids? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
1) een aantal verblijf zijn natuurlijker dan ze lijken op film. maar bijvoorbeeld het hyena verblijf is wel verouderd, de beren ook een beetje en natuurlijk zaten toen de ara's nog niet mooi, maar er wordt met man en macht gewerkt! en de ara's en ook de konijnen hebben een ruimer verblijf.
2) zou kunnen, maar dat moet ik eerst overleggen.
qlabru,
Weet ik eigenlijk niet precies, ik denk toch een dier dat leuk en vaak verrassend is om te verzorgen, zoals de neusberen, corsacvos of zebramangoest maar een lief dier denk ik eerder aan de jonge kameel en de emoe's. die laatste zijn altijd vriendelijk en doen nooit echt vervelend Ten slotte zijn de bateleurs en servals erg mooi om te zien, en natuurlijk de nevelpanters, als die zich laten zien (dat doen ze niet vaak!)
Added (21 Mei 2013, 08:03) --------------------------------------------- timo13, In de koepel zitten jonge zwanen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 20 Maa 2014, 16:51
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ carnotaurus, Aha! Dus het is dan denk ik de bedoeling dat ze een verblijf op de uitbreiding krijgen? En waar haal je die info vandaan? van de directeur of??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ carnotaurus, Ja ik vroeg het omdat ik pas toen ik er was maar een paar verzorgers zag lopen... Had niet echt de kans om iets te vragen :P meestal loopt de directeur daar ook wel is rond