Vraag het de dierenverzorger
carnotaurus
Datum: Woensdag, 15 Mei 2013, 19:29 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik heb al jaren dieren thuis werk ook al vrijwillig in de dierentuin Hierdoor heb ik veel ervaring als dierenverzorger. Als jullie vragen hebben over dierentuindieren, zoals: Wat eet een stokstaart? Hoe agressief zijn servals? Zijn wasberen echt zo nieuwsgierig? maar ook andere dierentuin vragen: Kom je in het verblijf van roofdieren? Welke dieren zijn leuk om te verzorgen? maar natuurlijk veel meer! dus vraag maar raak!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 20 Maa 2014, 16:46
Bericht Ik heb al jaren dieren thuis werk ook al vrijwillig in de dierentuin Hierdoor heb ik veel ervaring als dierenverzorger. Als jullie vragen hebben over dierentuindieren, zoals: Wat eet een stokstaart? Hoe agressief zijn servals? Zijn wasberen echt zo nieuwsgierig? maar ook andere dierentuin vragen: Kom je in het verblijf van roofdieren? Welke dieren zijn leuk om te verzorgen? maar natuurlijk veel meer! dus vraag maar raak! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 15 Mei 2013 om 19:29
Michelaar
Datum: Woensdag, 15 Mei 2013, 20:35 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ carnotaurus , in welke dierentuin werk jij?? en welke dieren verzorg jij???
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ carnotaurus , in welke dierentuin werk jij?? en welke dieren verzorg jij???Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 15 Mei 2013 om 20:35
carnotaurus
Datum: Donderdag, 16 Mei 2013, 07:20 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Michelaar , in Zie-zoo volkel, deze dierentuin opende afgelopen april! meestal verzorg je veel diersoorten dezelfde dag. Zo kun je s'ochtend het zwijnenverblijf schoonmaken, s'middags de zwanenvijver schoonmaken en tegen de avond stokstaarten voeren.
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 20 Maa 2014, 16:48
Bericht Michelaar , in Zie-zoo volkel, deze dierentuin opende afgelopen april! meestal verzorg je veel diersoorten dezelfde dag. Zo kun je s'ochtend het zwijnenverblijf schoonmaken, s'middags de zwanenvijver schoonmaken en tegen de avond stokstaarten voeren.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 16 Mei 2013 om 07:20
legoman12324
Datum: Donderdag, 16 Mei 2013, 16:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
wat zijn nu eigenlijk de grootste dieren in het park
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht wat zijn nu eigenlijk de grootste dieren in het park Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 16 Mei 2013 om 16:28
carnotaurus
Datum: Donderdag, 16 Mei 2013, 18:29 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
legoman12324 , aan GROOT denk ik aan de beren, hyena's (2 soorten) en loopvogels (nandoe, emoe) Maar ook de panters en de rode honden mag ik niet vergeten!
Bericht legoman12324 , aan GROOT denk ik aan de beren, hyena's (2 soorten) en loopvogels (nandoe, emoe) Maar ook de panters en de rode honden mag ik niet vergeten!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 16 Mei 2013 om 18:29
boerroel545
Datum: Donderdag, 16 Mei 2013, 18:34 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ carnotaurus , ik vroeg me af of ziezoo nog plannen heeft om oude verblijven opteknappen naar bijv. die van blijdorp?
Bericht @ carnotaurus , ik vroeg me af of ziezoo nog plannen heeft om oude verblijven opteknappen naar bijv. die van blijdorp?Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 16 Mei 2013 om 18:34
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 17 Mei 2013, 14:49 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , de planning is niet helemaal duidelijk, maar een groot aantal zal worden verbouwt, de zoo had namelijk tot nu toe geen ruimte om uit te breiden. Dit probleem is opgelost, en nu er geld binnenkomt door de bezoekers, Word er in bepaalde maten al gebouwd. en verder nog een hoofdgebouw met reptielen (al gebouwd)
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 20 Maa 2014, 16:48
Bericht boerroel545 , de planning is niet helemaal duidelijk, maar een groot aantal zal worden verbouwt, de zoo had namelijk tot nu toe geen ruimte om uit te breiden. Dit probleem is opgelost, en nu er geld binnenkomt door de bezoekers, Word er in bepaalde maten al gebouwd. en verder nog een hoofdgebouw met reptielen (al gebouwd)Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Mei 2013 om 14:49
timo13
Datum: Vrijdag, 17 Mei 2013, 20:49 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ carnotaurus , Geen ruimte? :P Ze hebben afgelopen jaar een gebied van 4,5 hectare gekocht maar dit gaat in stappen opgebouwd worden.
Bericht @ carnotaurus , Geen ruimte? :P Ze hebben afgelopen jaar een gebied van 4,5 hectare gekocht maar dit gaat in stappen opgebouwd worden.Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 17 Mei 2013 om 20:49
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 17 Mei 2013, 22:06 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
timo13 , Quote (carnotaurus )
de zoo had namelijk tot nu toe geen ruimte om uit te breiden
daarmee bedoel ik tot ze die grond erbij kregen, sinds die tijd zijn ze aan het bouwen!
Bericht timo13 , Quote (carnotaurus )
de zoo had namelijk tot nu toe geen ruimte om uit te breiden
daarmee bedoel ik tot ze die grond erbij kregen, sinds die tijd zijn ze aan het bouwen!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Mei 2013 om 22:06
boerroel545
Datum: Vrijdag, 17 Mei 2013, 22:53 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ carnotaurus , klinkt goed zotezien zijn ze dus erg druk bezig om veel moderner te worden.
Bericht @ carnotaurus , klinkt goed zotezien zijn ze dus erg druk bezig om veel moderner te worden. Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 17 Mei 2013 om 22:53