complete dierengids
Haasrode
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 17:34 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Parkeerhulp
hier wil een zo compleet mogelijke lijst van alle dieren! als je een dier zoekt of inspiratie voor zoo tycoon vind je het waarschijnlijk hier als je dieren weet die er niet op staan laat dan gewoon hier een berichtje achter zoogdieren aardwolf Aeneas rat Afrikaanse leeuw Amerikaanse bever amoerluipaard Aziatische leeuw baikalrob beermarter beloega Bengaalse tijger beverrat blauwe vinvis boliviaans doodshoofdaapje bonobo boshond bosmarmot bosmuis breedneuswombat brilbeer bruine rat bruin kapucijnaapje bruinvis buidelmiereneter bultrug capibara caracal chimpansee chinchilla damhert das dikstaartgalago dingo drievingerige luiaard dwergotter dwergvinvis dwergzijdeaapje edelhert egel eland Europese bever fennek Florida panter Ganges dolfijn gelada gevlekte buidelmarter gewone dolfijn gewone eekhoorn gewone mierenegel groene baviaan grijze wolaap gouden leeuwaapje haas hazelmuis honingdas huzaaraap ijsbeer indri jachtluipaard jaguar Java-aap keizertamarin kitvos koala kodiakbeer kortflippergriend kraagbeer kraaglemure lippenbeer mandril manenwolf manoel mara margay moeraskat moeraswallaby mol muskusrat nachtaapje narwal negenbandiggordeldier neusaap nijlroezet ocelot orinocodolfijn orka paca Parma-wallaby plompe lori poolhaas poolvos potto potvis Prins Alfred hert quokka rendier reuzengordeldier reuzenmiereneter reuzenotter reuzenpanda ringstaartmaki rode brulaap rode lynx rolstaartbeer Russische dwerghamster siamang serval sneeuwluipaard Spaanse lynx springhaas Sri Lanka panter stermol stokstaartje Syrische bruine beer Syrische goudhamster tasmaanse duivel Temmincks schubdier topi tuimelaar tweevingerige luiaard veelvraat veldmuis vingerdier virginiaanse buidelrat vissende kat vogelbekdier vos wasbeer wateropossum weduwaapje westelijk spookdiertje wezel withandgibbon witkopsaki wolf wolspinaap wombat zandwallaby zeeotter Zuid-Afrikaans stekelvarken zwarte beer zwarte lemure zwarte rat zwarte spinaap zwartharige vachtegel zwartstaart-prairiehond
Alea iacta est
Bericht veranderd door: Haasrode - Vrijdag, 09 Mei 2014, 17:30
Bericht hier wil een zo compleet mogelijke lijst van alle dieren! als je een dier zoekt of inspiratie voor zoo tycoon vind je het waarschijnlijk hier als je dieren weet die er niet op staan laat dan gewoon hier een berichtje achter zoogdieren aardwolf Aeneas rat Afrikaanse leeuw Amerikaanse bever amoerluipaard Aziatische leeuw baikalrob beermarter beloega Bengaalse tijger beverrat blauwe vinvis boliviaans doodshoofdaapje bonobo boshond bosmarmot bosmuis breedneuswombat brilbeer bruine rat bruin kapucijnaapje bruinvis buidelmiereneter bultrug capibara caracal chimpansee chinchilla damhert das dikstaartgalago dingo drievingerige luiaard dwergotter dwergvinvis dwergzijdeaapje edelhert egel eland Europese bever fennek Florida panter Ganges dolfijn gelada gevlekte buidelmarter gewone dolfijn gewone eekhoorn gewone mierenegel groene baviaan grijze wolaap gouden leeuwaapje haas hazelmuis honingdas huzaaraap ijsbeer indri jachtluipaard jaguar Java-aap keizertamarin kitvos koala kodiakbeer kortflippergriend kraagbeer kraaglemure lippenbeer mandril manenwolf manoel mara margay moeraskat moeraswallaby mol muskusrat nachtaapje narwal negenbandiggordeldier neusaap nijlroezet ocelot orinocodolfijn orka paca Parma-wallaby plompe lori poolhaas poolvos potto potvis Prins Alfred hert quokka rendier reuzengordeldier reuzenmiereneter reuzenotter reuzenpanda ringstaartmaki rode brulaap rode lynx rolstaartbeer Russische dwerghamster siamang serval sneeuwluipaard Spaanse lynx springhaas Sri Lanka panter stermol stokstaartje Syrische bruine beer Syrische goudhamster tasmaanse duivel Temmincks schubdier topi tuimelaar tweevingerige luiaard veelvraat veldmuis vingerdier virginiaanse buidelrat vissende kat vogelbekdier vos wasbeer wateropossum weduwaapje westelijk spookdiertje wezel withandgibbon witkopsaki wolf wolspinaap wombat zandwallaby zeeotter Zuid-Afrikaans stekelvarken zwarte beer zwarte lemure zwarte rat zwarte spinaap zwartharige vachtegel zwartstaart-prairiehond Bericht getypt door - Haasrode Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 17:34
carnotaurus
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 18:12 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
waar wil je naar toe? Ik kan met gemak een paar honderd diersoorten opnoemen. En gaat het alleen soorten of ook ondersoorten?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 07 Mei 2014, 18:15
Bericht waar wil je naar toe? Ik kan met gemak een paar honderd diersoorten opnoemen. En gaat het alleen soorten of ook ondersoorten? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 18:12
Haasrode
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 18:18 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
waarschijnlijk alleen soorten sommige zoals zebra's wel en andere zoals kippen,honden... niet
Alea iacta est
Bericht waarschijnlijk alleen soorten sommige zoals zebra's wel en andere zoals kippen,honden... niet Bericht getypt door - Haasrode Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 18:18
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 20:56 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Verzorger
Gaat deze lijst alleen over dieren die ook in zt2 bestaan of over bijna alle diersoorten? Ik noem al enkele zebra's die ik heb: Damare zebra Grant zebra (Gewone) zebra Grevy zebra en antilopen: grant gazelle Thompson gazelle duingazelle indische antilope arabische orix sabelantilope topi Elandantilope grote koedoe grote kantjil en grote katten: leeuw jaguar bengaalse tijger poema florida panter zwarte panter sneeuwluipaard afrikaans luipaard en kleine katten: serval rode linx gewone linx caracal Ik vind dat deze er alleszins in moeten komen.
Bericht Gaat deze lijst alleen over dieren die ook in zt2 bestaan of over bijna alle diersoorten? Ik noem al enkele zebra's die ik heb: Damare zebra Grant zebra (Gewone) zebra Grevy zebra en antilopen: grant gazelle Thompson gazelle duingazelle indische antilope arabische orix sabelantilope topi Elandantilope grote koedoe grote kantjil en grote katten: leeuw jaguar bengaalse tijger poema florida panter zwarte panter sneeuwluipaard afrikaans luipaard en kleine katten: serval rode linx gewone linx caracal Ik vind dat deze er alleszins in moeten komen. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 20:56
Haasrode
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 21:25 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
tuurlijk komen ze er in! ik ben gewoon nog niet klaar er staan al 100 soorten ps. het is van alle dieren hoor het dient als inspiratie
Alea iacta est
Bericht tuurlijk komen ze er in! ik ben gewoon nog niet klaar er staan al 100 soorten ps. het is van alle dieren hoor het dient als inspiratie Bericht getypt door - Haasrode Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 21:25
carnotaurus
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 09:09 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Haasrode , je taal is wat verwarrend, maar ik denk dat je bedoelt dat er wel ondersoorten bij komen, maar geen rassen, mutaties, kweekvormen etc. Alvast wat vogels: - kolkasfazant - zilverfazant - goudfazant - lady-amherstfazant - swinhoefazant - Himalaya glansfazant - koningsfazant - edwardfazant - crawfurd fazant - vietnamfazant - witte oorfazant - bruine oorfazant - blauwe oorfazant - germain pauwfazant - palawan pauwfazant - maleise pauwfazant - bronsstaartpauwfazant - argusfazant - koperfazant - prelaatfazant - maleise kuifloze vuurrugfazant - grote Borneo-vuurrugfazant - kleine Borneo-vuurrugfazant
Bericht Haasrode , je taal is wat verwarrend, maar ik denk dat je bedoelt dat er wel ondersoorten bij komen, maar geen rassen, mutaties, kweekvormen etc. Alvast wat vogels: - kolkasfazant - zilverfazant - goudfazant - lady-amherstfazant - swinhoefazant - Himalaya glansfazant - koningsfazant - edwardfazant - crawfurd fazant - vietnamfazant - witte oorfazant - bruine oorfazant - blauwe oorfazant - germain pauwfazant - palawan pauwfazant - maleise pauwfazant - bronsstaartpauwfazant - argusfazant - koperfazant - prelaatfazant - maleise kuifloze vuurrugfazant - grote Borneo-vuurrugfazant - kleine Borneo-vuurrugfazantBericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 09:09
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 10:39 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Je hebt natuurlijk ook nog: Vissende Kat Manoel Prins Alfred Hert (Roze) Pelikaan Walibi soorten: Zand, Moeras, Tammar
Bericht Je hebt natuurlijk ook nog: Vissende Kat Manoel Prins Alfred Hert (Roze) Pelikaan Walibi soorten: Zand, Moeras, Tammar Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 10:39
carnotaurus
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 13:47 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Ik weet ook nog: - gevlekte hyena - gestreepte hyena - aardwolf - bruine hyena - Russische dwerghamster - Roborovski dwerghamster - chinese dwerghamster - grijze dwerghamster - campbell's/ campbelli dwerghamster
Bericht Ik weet ook nog: - gevlekte hyena - gestreepte hyena - aardwolf - bruine hyena - Russische dwerghamster - Roborovski dwerghamster - chinese dwerghamster - grijze dwerghamster - campbell's/ campbelli dwerghamster Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 13:47
Haasrode
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 16:12 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
@ carnotaurus , helemaal gelijk en bedankt voor de vogels! aan alle anderen bedankt en ik zal ze er zo snel mogelijk in zetten!
Alea iacta est
Bericht veranderd door: Haasrode - Donderdag, 08 Mei 2014, 16:33
Bericht @ carnotaurus , helemaal gelijk en bedankt voor de vogels! aan alle anderen bedankt en ik zal ze er zo snel mogelijk in zetten!Bericht getypt door - Haasrode Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 16:12
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 18:59 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Verzorger
Enkele herten: pater-davids hert witstaarthert edelhert ree rendier eland moerashert damhert En wat roofvogels: oehoe (gewone en Europese) sneeuwuil laplanduil kerkuil bosuil slechtvalk amerikaanse zeearend visarend slangenarend woestijnbuizerd andescondor witruggier kalkoengier vale gier monniksgier Secretarisvogel en als laastste nog wat watervogels: waterhoen eidereend wilde eend knobbelzwaan tamme gans canadese gans fuut kluut lepelaar rode ibis heilige ibis incastern albatros aalscholver zilvermeeuw zilverreiger koereiger roze pelikaan kroeskoppelikaan roze flamingo chiliflamingo dwergflamingo Pinguïn (konings, keizer, ezels, macaroni, humboldt, zwartepiet, adelie) papegaaieduiker
Bericht Enkele herten: pater-davids hert witstaarthert edelhert ree rendier eland moerashert damhert En wat roofvogels: oehoe (gewone en Europese) sneeuwuil laplanduil kerkuil bosuil slechtvalk amerikaanse zeearend visarend slangenarend woestijnbuizerd andescondor witruggier kalkoengier vale gier monniksgier Secretarisvogel en als laastste nog wat watervogels: waterhoen eidereend wilde eend knobbelzwaan tamme gans canadese gans fuut kluut lepelaar rode ibis heilige ibis incastern albatros aalscholver zilvermeeuw zilverreiger koereiger roze pelikaan kroeskoppelikaan roze flamingo chiliflamingo dwergflamingo Pinguïn (konings, keizer, ezels, macaroni, humboldt, zwartepiet, adelie) papegaaieduiker Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 18:59