Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

dieren vragen of discussie topic
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 19:04 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

@ legoman12324, vermoedelijk de zwarte.
Bericht@ legoman12324, vermoedelijk de zwarte.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 19:04
legoman12324
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 19:27 | Bericht # 32   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

he get dat is bale (en ja ben hier erg pietlutig in want wil gewoon de normale variant) maar ja
de kans is dat het gaat om een 50%50 want het kan ook zijn dat ze een zwarte en normale hebben maar is hier zekerheid in

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichthe get dat is bale (en ja ben hier erg pietlutig in want wil gewoon de normale variant) maar ja
de kans is dat het gaat om een 50%50 want het kan ook zijn dat ze een zwarte en normale hebben maar is hier zekerheid in

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 19:27
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 14:44 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

@ legoman12324, en ik heb nu zekerheid dat de gouden tijger nog leeft. Blijkbaar hadden ze er vroeger ook 1 gehad maar die is doodgebeten geweest door de witte tijgers. Zonde maar nu hebben ze in 2012 een nieuwe gouden tijger ontvangen.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 04 Jun 2014, 14:48
Bericht@ legoman12324, en ik heb nu zekerheid dat de gouden tijger nog leeft. Blijkbaar hadden ze er vroeger ook 1 gehad maar die is doodgebeten geweest door de witte tijgers. Zonde maar nu hebben ze in 2012 een nieuwe gouden tijger ontvangen.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 04 Jun 2014 om 14:44
carnotaurus
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 20:04 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Verzorger-Jarne, er zijn nou eenmaal geen echte Bengaalse tijgers levend in Europa.
Zoals ik al zei een zoomix waarvan het grootste deel weliswaar Bengaals is, maar er zit zeker Sumatraans of Maleis bloed bij.
Vroeger dacht geen enkele zoo aan ondersoorten, vandaar dat Berlijn twee koppels geïmporteerd heeft, maar dan zijn volgens mij Sumatraanse.

legoman12324
Ik ben het met je eens dan bij verreweg de meeste dieren de wildkleur het mooiste is.
(alleen bij gedomesticeerde diersoorten vind ik kleurvarianten eigenlijk leuk, maar daar heb je ook geen wildkleur!)
Jammer dat die in SBB geen Afrikaanse zijn, het zou best een klapper zijn als ze die in huis haalden!
Dat zou wel weer een bezoekje waard zijn.

en weet iemand welke kleur de panters in Best zoo hebben, daar wil ik binnenkort een bezoekje aan brengen.
(o.a. vanwege tamandua, poema, nieuw otterverblijf etc.)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtVerzorger-Jarne, er zijn nou eenmaal geen echte Bengaalse tijgers levend in Europa.
Zoals ik al zei een zoomix waarvan het grootste deel weliswaar Bengaals is, maar er zit zeker Sumatraans of Maleis bloed bij.
Vroeger dacht geen enkele zoo aan ondersoorten, vandaar dat Berlijn twee koppels geïmporteerd heeft, maar dan zijn volgens mij Sumatraanse.

legoman12324
Ik ben het met je eens dan bij verreweg de meeste dieren de wildkleur het mooiste is.
(alleen bij gedomesticeerde diersoorten vind ik kleurvarianten eigenlijk leuk, maar daar heb je ook geen wildkleur!)
Jammer dat die in SBB geen Afrikaanse zijn, het zou best een klapper zijn als ze die in huis haalden!
Dat zou wel weer een bezoekje waard zijn.

en weet iemand welke kleur de panters in Best zoo hebben, daar wil ik binnenkort een bezoekje aan brengen.
(o.a. vanwege tamandua, poema, nieuw otterverblijf etc.)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 04 Jun 2014 om 20:04
legoman12324
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 20:48 | Bericht # 35   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ carnotaurus, nou hun sri lanka panter koppel is normaal kleurig ze hadden een zwarte jaguar alleen die is pas overleden
maar het is geen leuk park heel klein en kleine verblijven waar je de katachtige ziet ijsberen

Bericht@ carnotaurus, nou hun sri lanka panter koppel is normaal kleurig ze hadden een zwarte jaguar alleen die is pas overleden
maar het is geen leuk park heel klein en kleine verblijven waar je de katachtige ziet ijsberen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 04 Jun 2014 om 20:48
carnotaurus
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 20:38 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

legoman12324, Ik ken mensen die de directeur kennen: en die spreken je niet tegen hoor,
maar die slechte verblijven zijn een erfenis uit de zoodiac tijd toen men er alleen nog wat geld uit pompte en niets vernieuwde.
Er staat nog een oude parkietenkooi en een eekhoornhokje, en de katachtigen zitten krap.
Omdat er geen tijd en geld is het hele park te sluiten wordt het nu stukje bij beetje opgeknapt.

Enkele nieuwe verblijven (dus o.a. otter) moeten de sfeer beter maken.
Dit, en omdat het dichtbij ligt in combi met toch wel leuke diersoorten wil ik er wel een keer heen.
(een slechte zoo wordt beter als je er geld in pomp: en met een bezoekje steun je dat)

Maar als ik het goed begrijp gaat het om zuivere sri-lanka panters (of zo goed als zuiver)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 05 Jun 2014, 20:39
Berichtlegoman12324, Ik ken mensen die de directeur kennen: en die spreken je niet tegen hoor,
maar die slechte verblijven zijn een erfenis uit de zoodiac tijd toen men er alleen nog wat geld uit pompte en niets vernieuwde.
Er staat nog een oude parkietenkooi en een eekhoornhokje, en de katachtigen zitten krap.
Omdat er geen tijd en geld is het hele park te sluiten wordt het nu stukje bij beetje opgeknapt.

Enkele nieuwe verblijven (dus o.a. otter) moeten de sfeer beter maken.
Dit, en omdat het dichtbij ligt in combi met toch wel leuke diersoorten wil ik er wel een keer heen.
(een slechte zoo wordt beter als je er geld in pomp: en met een bezoekje steun je dat)

Maar als ik het goed begrijp gaat het om zuivere sri-lanka panters (of zo goed als zuiver)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 05 Jun 2014 om 20:38
legoman12324
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 20:52 | Bericht # 37   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja het gaat om raszuiveren sri lanka panters

Berichtja het gaat om raszuiveren sri lanka panters