ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
voor het geval de crew het vraagt,ja ik heb toestemming van raymond. maar even ontopic. dit contest gaat altijd maar door omdat de winaar het volgende contest mag kiezen. de regels zijn simpel. 1.de winaar van het vorige contest begint.(maar ik start) 2.degene die heeft gewonnen mag kiezen welk thema en voor hoelang het contest duurt.(max.1 maand) 3.de winaar is de jury voor de volgende keer. 4je moet geen e-mail sturen om mee te doen,gewoon het/de plaatje(s) posten.
ik begin en het thema is:mooie gebouwen/binnenverblijven. het contest is al over op 20 augustus 2010.
Datum: Donderdag, 19 Aug 2010, 22:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
het is de laatste dag mensen. dus als je nog niet gepost hebt doe het dan vandaag.
Added (19 Aug 2010, 22:17) --------------------------------------------- de uitslag is bekend. rejesi`s reptielenhuis heeft gewonnen. rejesi:jij mag het volgende contest starten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
De startdatum en de einddatum klopt niet, of je mag er 1 jaar over doen, maar dat lijkt met niet egt nodig. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik had een verhaaltje getypt en toen deed de internetverbinding het niet meer. Dus, hier mijn mooie zeehondenverblijf, ze hebben alleen twee binnenverblijven voor zowel water en land gedeelte!! Eerst de ingang!! Eerst een ijsje pakken!! Het landverblijf!! Het waterverblijf!! Bovenplattegrond zonder dak!! Met dak!! Iedereen veel succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb ook een paar foto's van een zeehonden canyon. Imageshack 1 Pad naar de ingang. 2.Ingang. 3. In de ingang. 4. Personeels ingang. 5. Zeehonden kolonie. 6. Zeehonden vijver