ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier kun je schrijven wat voor contest jullie zouden willen doen en waarom? Dus, schrijf je ideeen op voor een contest en misschien dat we hem eruit kiezen. Dus, kom maar op met die iedeeen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Een zeezoo natuurlijk ! Dino en UD vind ik wel erg op elkaar lijken... In plaats daarvan had ik een zeezoo gedaan ! Forget the crew... Follow the rules!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik weet dat het bumpen is maar omdat we vorige week een contest hebben gehouden, dacht ik laat ik deze poll even wat nieuw leven in blazen. Vandaar dat ik zelf met een contest idee kom. Wij crewleden maken een begin van een zoo en de leden van dit forum maken er een zoo omheen. Iedereen mag zelf weten wat hij gebruikt maar wel zoveel mogelijk downloads van deze site. En het gaat ook om het creatie van de dierentuin zelf. Ik bedoel er wordt naar toe gekeken hoe de zoo is ingedeeld en hoe de verblijven dan zijn. Groetjes en ik hoop dat andere leden nu ook wat posten. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik vind het eigenlijk wel erg vroeg voor ALWEER een contest. Straks is iedereen op het ZTSF contest winnaar... Misschien dat we beter nog even kunnen wachten? En wat ik ook jammer vind is dat het alweer een contest gaat worden met zo veel mogelijk downloads. Ik heb geen enkele download in mijn spel, en ben, met alle respect, eigenlijk niet bereid ze voor een contest even te downloaden, aangezien ze hier allemaal met self-installer zijn en ik dat zwaar irritand vind! (Wat een zin ). Dat zou dus betekenen dat dit alweer een contest zou worden waaraan ik, en ongetwijfeld ook andere niet-downloadende mensen, niet mee kunnen/willen doen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer... Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Zaterdag, 30 Mei 2009, 18:50 | Bericht # 10
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Erry, Ik ben ook niet van veel downloads. Ik heb alleen maar downloads van deze site en van de downloadsectie en het wil niet zeggen dat we tegelijk weer een nieuwe contest er tegenaan moet gooien. Ik zeg alleen maar een idee meer niet!! IK heb ook maar weinig downloads en moest dus ook heel veel downloads in mijn spel doen en die heb ik erna gewoon weer eruit gegooid. Ik moet dat niet hebben, ik doe ook alleen maar degene die ik vertrouw (van de downloads dan he). Maar het is maar een idee, we hoeven het niet tegelijk uit te voeren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!