Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Contest
Wat voor contest zouden jullie willen doen?
1. 1) Een wereldzoo [ 3 ] [14.29%]
2. 2) Dinozoo [ 2 ] [9.52%]
3. 3) Uitgestorven diersoorten [ 1 ] [4.76%]
4. 4) Bedreigde diersoorten [ 7 ] [33.33%]
5. 5) Afrikaans adventuur [ 3 ] [14.29%]
6. 6) of totaal en iets en zeg....... [ 7 ] [33.33%]
Answers total: 21
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 23 Jan 2009, 10:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier kun je schrijven wat voor contest jullie zouden willen doen en waarom? Dus, schrijf je ideeen op voor een contest en misschien dat we hem eruit kiezen.
Dus, kom maar op met die iedeeen.
Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier kun je schrijven wat voor contest jullie zouden willen doen en waarom? Dus, schrijf je ideeen op voor een contest en misschien dat we hem eruit kiezen.
Dus, kom maar op met die iedeeen.
Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 23 Jan 2009 om 10:44
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 23 Jan 2009, 13:51 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Ik heb het z geactiveerd dat je nu ook berichten achter kan laten, dus als je een ander idee heb, mag je dat in een bericht hier achterlaten wink

Ik zelf ga voor OF Bedreigde diersoorten, of iets heel anders...
Zelf vind ik multi-uitbreiding uitdagingen wel leuk...

Raymond wink

BerichtIk heb het z geactiveerd dat je nu ook berichten achter kan laten, dus als je een ander idee heb, mag je dat in een bericht hier achterlaten wink

Ik zelf ga voor OF Bedreigde diersoorten, of iets heel anders...
Zelf vind ik multi-uitbreiding uitdagingen wel leuk...

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 23 Jan 2009 om 13:51
Erry2000
Datum: Vrijdag, 23 Jan 2009, 15:03 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Een zeezoo natuurlijk happy ! Dino en UD vind ik wel erg op elkaar lijken... In plaats daarvan had ik een zeezoo gedaan tongue !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtEen zeezoo natuurlijk happy ! Dino en UD vind ik wel erg op elkaar lijken... In plaats daarvan had ik een zeezoo gedaan tongue !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 23 Jan 2009 om 15:03
The_Nomad
Datum: Vrijdag, 23 Jan 2009, 15:14 | Bericht # 4   
The_Nomad 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Iets anders...

Ik vind een specifiek thema naar een bepaalde regio, bepaald land, bepaald continent of een bepaald biotoop wel iets hebben.

Forever keep the dream inside, the chance to fight another fight.
BerichtIets anders...

Ik vind een specifiek thema naar een bepaalde regio, bepaald land, bepaald continent of een bepaald biotoop wel iets hebben.

Bericht getypt door - The_Nomad
Toegevoegd op 23 Jan 2009 om 15:14
egbert
Datum: Vrijdag, 23 Jan 2009, 17:04 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

iets zoals het krokie en kroko contest of zoek de download
Berichtiets zoals het krokie en kroko contest of zoek de download

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 23 Jan 2009 om 17:04
Kevski_23
Datum: Zaterdag, 24 Jan 2009, 13:17 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Krokie vinder (Winaar krokie week)
Parkeerhulp

Ik ben voor het zeezoo idee van Erry tongue

Best Forum Ever!
Krokie contest gewonnen!
BerichtIk ben voor het zeezoo idee van Erry tongue

Bericht getypt door - Kevski_23
Toegevoegd op 24 Jan 2009 om 13:17
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 24 Jan 2009, 20:20 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

ik ben voor een Afrika contest happy
een zoo vol afrikaanse dieren wink

Pokemon White team!
Berichtik ben voor een Afrika contest happy
een zoo vol afrikaanse dieren wink

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 24 Jan 2009 om 20:20
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 30 Mei 2009, 16:14 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik weet dat het bumpen is maar omdat we vorige week een contest hebben gehouden, dacht ik laat ik deze poll even wat nieuw leven in blazen. Vandaar dat ik zelf met een contest idee kom. Wij crewleden maken een begin van een zoo en de leden van dit forum maken er een zoo omheen. Iedereen mag zelf weten wat hij gebruikt maar wel zoveel mogelijk downloads van deze site. En het gaat ook om het creatie van de dierentuin zelf. Ik bedoel er wordt naar toe gekeken hoe de zoo is ingedeeld en hoe de verblijven dan zijn. Groetjes en ik hoop dat andere leden nu ook wat posten. Groetjes van Laraatje :D

BerichtIk weet dat het bumpen is maar omdat we vorige week een contest hebben gehouden, dacht ik laat ik deze poll even wat nieuw leven in blazen. Vandaar dat ik zelf met een contest idee kom. Wij crewleden maken een begin van een zoo en de leden van dit forum maken er een zoo omheen. Iedereen mag zelf weten wat hij gebruikt maar wel zoveel mogelijk downloads van deze site. En het gaat ook om het creatie van de dierentuin zelf. Ik bedoel er wordt naar toe gekeken hoe de zoo is ingedeeld en hoe de verblijven dan zijn. Groetjes en ik hoop dat andere leden nu ook wat posten. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 30 Mei 2009 om 16:14
Erry2000
Datum: Zaterdag, 30 Mei 2009, 17:05 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Ik vind het eigenlijk wel erg vroeg voor ALWEER een contest. Straks is iedereen op het ZTSF contest winnaar... Misschien dat we beter nog even kunnen wachten? En wat ik ook jammer vind is dat het alweer een contest gaat worden met zo veel mogelijk downloads. Ik heb geen enkele download in mijn spel, en ben, met alle respect, eigenlijk niet bereid ze voor een contest even te downloaden, aangezien ze hier allemaal met self-installer zijn en ik dat zwaar irritand vind! (Wat een zin :p ). Dat zou dus betekenen dat dit alweer een contest zou worden waaraan ik, en ongetwijfeld ook andere niet-downloadende mensen, niet mee kunnen/willen doen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer...

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtIk vind het eigenlijk wel erg vroeg voor ALWEER een contest. Straks is iedereen op het ZTSF contest winnaar... Misschien dat we beter nog even kunnen wachten? En wat ik ook jammer vind is dat het alweer een contest gaat worden met zo veel mogelijk downloads. Ik heb geen enkele download in mijn spel, en ben, met alle respect, eigenlijk niet bereid ze voor een contest even te downloaden, aangezien ze hier allemaal met self-installer zijn en ik dat zwaar irritand vind! (Wat een zin :p ). Dat zou dus betekenen dat dit alweer een contest zou worden waaraan ik, en ongetwijfeld ook andere niet-downloadende mensen, niet mee kunnen/willen doen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer...

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 30 Mei 2009 om 17:05
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 30 Mei 2009, 18:50 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Erry,
Ik ben ook niet van veel downloads. Ik heb alleen maar downloads van deze site en van de downloadsectie en het wil niet zeggen dat we tegelijk weer een nieuwe contest er tegenaan moet gooien. Ik zeg alleen maar een idee meer niet!! IK heb ook maar weinig downloads en moest dus ook heel veel downloads in mijn spel doen en die heb ik erna gewoon weer eruit gegooid. Ik moet dat niet hebben, ik doe ook alleen maar degene die ik vertrouw (van de downloads dan he). Maar het is maar een idee, we hoeven het niet tegelijk uit te voeren. Groetjes van Laraatje

BerichtHallo Erry,
Ik ben ook niet van veel downloads. Ik heb alleen maar downloads van deze site en van de downloadsectie en het wil niet zeggen dat we tegelijk weer een nieuwe contest er tegenaan moet gooien. Ik zeg alleen maar een idee meer niet!! IK heb ook maar weinig downloads en moest dus ook heel veel downloads in mijn spel doen en die heb ik erna gewoon weer eruit gegooid. Ik moet dat niet hebben, ik doe ook alleen maar degene die ik vertrouw (van de downloads dan he). Maar het is maar een idee, we hoeven het niet tegelijk uit te voeren. Groetjes van Laraatje

Toegevoegd op 30 Mei 2009 om 18:50
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz