Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 17:03 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Sorry dat ik de inschrijving nu pas echt officieel beëindigt, maar ik was nog een beetje ziek. Maar de contest-inschrijving is gesloten! De cijfers zullen worden gehusseld, en iedereen gaat binnenkort worden geïnformeerd worden via PB zoals de regels luiden. Bedankt voor de vele inschrijvingen!
Frank
Added (13 Jan 2011, 17:03) --------------------------------------------- Zou ieder even opnieuw willen PB'en Ik kan niet meer alles helemaal nachecken van mijn PB. Dus zou ieder die zich in had in had geschreven, mij opnieuw willen PB'en?
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Donderdag, 13 Jan 2011, 16:57
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 18:07 | Bericht # 16
9
Curator
Na chickboy me dus echt wakker heeft geschut (bedankt ralf), hervat ik deze contest.
We zijn inmiddels in februari 2010, mijn slome randomizer heeft zijn werk gedaan, dus de paren zijn verdeelt. Ik weet de regels ff niet meer, maar ik ga je nu direct volgens de rgels aan alle kanidaten een PB'tje sturen, met de benodige info.
Added (09 Feb 2011, 18:07) --------------------------------------------- Laatste nieuwtjes
Ik wil even melden dat er foutjes zijn over de datums, bij eentje had ik de hele datum verkeerd, bij paar zei ik geloof ik januari, terwijl dat natuurlijk februari moet zijn. Daarom iedereen die meedoet aan de contest, dit zijn de datums van de groepen(Laatse wijziging:11-2-2011)*: Groep A: 13-02-2011 t/m 17-02-2011 Groep B: 17-02-2011 t/m 21-02-2011 Groep C: 21-02-2011 t/m 25-02-2011 *De bedoeling is om zelf op te letten bij welk groepje/paar je hoort, om de anonimiteit in het spel te houden.
De 1ste datum per groep is de startdatum, de 2de is de einddatum. Bedankt voor de aandacht!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 11 Feb 2011, 19:01
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 14:03 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
nu dus nog heel ff een vraagje, dit is de laatste dag voor groep A, wordt er dan morgen een poll geopend met hun resultaten of nadat iedereen klaar is, dus ook groepje B en C?
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 18:05 | Bericht # 19
9
Curator
Stop ff iedereen.
Ik weet dat deze contest verloedert is. De laatst gegeven datums koppen niet meer. Ook heb ik ergens geen rekening mee gehouden. Een van de leden is er gewoon niet meer, en die kan dus niet reageren. Ik zal hem ff PB'en om weer even actief te worden op het ZTSF voor deze contest.
Deze contest ligt even stil, je kan wel als paar nog je thema opsturen als paar. Als ik alles heb, dan ga ik de datums plannen.
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 21:19 | Bericht # 20
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mij moet je niet pb-en, ik check ZTSF nog heel soms (Zoals nu xD ) Wie je wel moet pb-en is .......... , het 2e deel van groep a. Ik heb hem 5 dagen geleden gepb-t op tesara, en hij heeft geen antwoord gegeven... Banner+Avatar made by McCamel