ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Het lijkt moeilijk, maar dat is het niet.
Uitleg Per maand vind er verschillende battle's plaats, in dit topic. De uitwerking van de inzending word in Zoo Tycoon 2 uitgevoerd. Wie het beste is van een paar wint.
Stappen Deelnemers 1. Je schrijft je in via PM naar mij. Met het onderwerp: Battle Contest. Je vult het volgende lijstje in. Forumnaam: E-mail adres: Nummer: Bij 'Nummer' vul je 1 of 2 in.* Inschrijven kan tot Maandag 10-01-2011 2. Nummers 1 en 2 worden per paren ingedeeld met een random systeem, elk paar krijgt een letter. 3. Ik stuur naar de nummer 1 en 2 bijden een berichtje, met hun Letter+cijfer( hun code) en tegen wie ze moeten battlen. (Alleen het paar zelf en ik weten dat) 4. Hun mogen samen via PB overleggen wat hun thema word. 5. Zijn jullie er uitgekomen met jullie thema? Een van jullie (zelf uitzoeken wie) zend het thema naar mij via PB onder het onderwerp 'Battle Contest: Thema paar~bijbehorende letter~' 6. Ga bijde aan de slag aan jullie eigen thema, werk dit uit in Zoo Tycoon 2. 7. Maak per jullie gedeelte 3 algemeene foto's, en 1 overzichts foto. 8. Zend jullie afbeelding (*.JPEG bestand) op als bijlage naar het e-mailadres spookyhetwasietsmet@live.nl Deze datum is hierbij per paar te bespreken. Nu zit het aan jullie kant erop.
*Je cijfer kan worden veranderd, hiervoor is de contest-leiding niet aansprakelijk.
Stappen Stemmers 1. Ik zet per week de verschillen paren in een speciale pol met bijbehorende informatie (uitgezonderd de forumnamen, wel de gekregen codes van hun), in het Contests Forum. De volgorde hiervan is gebaseerd op de paarletter, op alfabetische volgorde. 2. Je kan per paar stemmen wie het beste was in hun thema, door bij de poll te stemmen op ~paarletter~1 of ~paarletter~ 2. Dit kan een week lang. Diegene die hebben ingezonden mogen wel stemmen bij battles, maar niet bij hun eigen battle. 3. Na een week maak ik bekend wie van de 2 heeft gewonnen, en wie de 2 deelnemers nou echt waren. 4. Tegelijke tijd open ik het pollvan het volgende paar. 5. Nadat alle paren opzijn, plaats ik hier de Hall of Fame.
Hopelijk is het duidelijk, en kunnen we beginnen. Dus bijdeze, de inzendingen zijn nu gestart en een excel-bestandje staat klaar om alles bij te houden.
Vragen kunnen trouwens hiergesteld worden
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 09 Feb 2011, 17:38
9
Curator
1. Maar het cijfer wat je opgeeft, is eigenlijk je wens cijfer. Ik probeer mij aan de wensen van de deelnemer te houden, maar ik ben bij een meerderheid van een cijfer genoodzaakt iemand naar het andere cijfer te verplaatsen
2. Nee, ik bedoel 17-01-'11. Was in de war, is gewijzigd.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Zondag, 12 Dec 2010, 16:40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
terdo, hij zecht geloof ik dat het random is, dus dat lijk me sterk, maar over die datum, 17-12-2010 lijk me ook sterk, want je kan zeggen dat je mee doet tot 10-1-11 dus dat is al later dan. ik denk eerder 17-1-2011
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
9
Curator
Als deelnemer mag je wel stemmen op de battles, maar niet op de battle waar jij aan mee doet, ook niet als je op de ander van jou battle stemt. Op de andere battles mag je wel stemmen. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Zondag, 12 Dec 2010, 16:55
9
Curator
Omdat je moet zeggen in de poll dat je gestemd hebt en op wie. Heeft iemand gestemd, maar zie ik dat er meer stemmen op een deelnemer in de poll dan bij de topic, ga ik die niet meetellen. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!