ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Terdo, oh bedankt. foto's plaatsen op een forum is nieuw voor me maar ze staan er opeens wel op dus kunnen jullie ze toch zien, en bedankt voor degene die de foto's toch erop gekregen heeft. By dutchtimnl1 at 2011-11-07
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Door veel problemen met Zoo Tycoon en brugklasshow en huiswerk. Dacht ik dat ik het niet zou halen. Maar toch heb ik gisteravond toch iets in elkaar weten te 'knutselen'. Ik had grotere plannen maar door tijdsgebrek kon ik dat niet halen. Maar hier is toch: Krokie's Thuis(by NielsGuchelaar) Een overzicht van het verblijf, je ziet ook de uitzichtgrot en de grote ramen. Nu een overzicht vanaf de andere kant. Je ziet nu ook de uitzichtgrot en de grote ramen. Je ziet in het water Krokie zwemmen! Hier zie je het vanuit de uitkijkgrot. Je ziet ook een bordje op de rotsen staan. Daar staat op: De dieren op geen enkele manier storen. Omdat Krokie soms een beetje agressief reageert is er op de rotsen ook nog schrikdraad gedaan. Je kan Krokie heel goed zien. Maar hij heeft minder last van je...
Aangezien ik zelf ook wat aan de late kant pas reageer hier zal ik hem nog mee tellen. Zelf beoordeel ik deze contest niet, dit gebeurd door een onafhankelijke jury. Wanneer de uitslag bekend is zullen jullie het uiteraard direct horen!