ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er mooiuit Jeffrey! Ik was en keer ergens en daar kon je het water in en kwam je in een grot en als je onder dook zag je dar achter een ruit vissen zwemmen (zelfs haaien) Dus daar deed het me aan denken.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Ik was en keer ergens en daar kon je het water in en kwam je in een grot en als je onder dook zag je dar achter een ruit vissen zwemmen (zelfs haaien)
Dat doet me denken aan aquasplash,xD Maar idd, jeffrey erg mooi gemaakt, je bouwstijl is mooier geworden en ook een leuk idee! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Real_thomas, Aquamundo? Heiderbos, ofzo? xD Maar ik denk dat ik vandaag mijn inzending ga doen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ hananas59, @ Real_thomas, @ wollykonijn, Ik ben daar ook geweest, het is idd gebaseerd op een zwembad gedeelte van een Center Parks Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
hier is mijn mega bootstour. we rijzen door verschillende thema's en dieren verblijven.
We beginnen de bootstour met de vliegende hollander hier is het het spookschip te zien met zijn schatkist maar kijk voor jullie boot zelf verdwijnt.
als je de tour vervolgt kom je langs het eiland van de giraffes en sabelantilopes.
vervolgens varen we verder naar het tijger eiland hier vind je zowel de bengaalse tijgers als de witte tijgers.
en als laatste eiland zie je de ringstaart makis en kom je tevens langs het vleermuizenbos
en je eindigt waar je ook begint .
de rit zal ongeveer 2.5 uur in beslag nemen.
hier nog een overzichts foto van de verblijven
jammer dat er maar 5 fotos geplaatst mogen worden, want wilde nog veel meer laten zien van de thema's ik heb er namelijk nog een Aziatische tempel ruine en je ziet helaas niet het vleermuizen bos niet. ook zie op de overzichtsfoto dat er ook een tussenstop gemaakt word waar de bezoekers een hapje kunnen eten en drinken.
Ps. sorry voor de edit maar mijn zoontje van twee had op post gedrukt terwijl ik met de was bezig was