Contest Activiteit
carnotaurus
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 07:25 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik doe ook mee! ik begin morgen!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik doe ook mee! ik begin morgen! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 07:25
hananas59
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 07:55 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Count me in 2 heb een goed idee leg mijn zoo opzij voor effe en ga deze doen
Bericht Count me in 2 heb een goed idee leg mijn zoo opzij voor effe en ga deze doen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 07:55
IK
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 08:34 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik doe mee!
Bericht Ik doe mee! Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 08:34
Real_thomas
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 08:50 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ik doe ook mee! Niet zozeer voor het winnen, maar voor de lol. Ik heb ookal een idee. Vanmiddag ga ik beginnen Gr.Thomas EDIT: ik heb een vraag: mag er ook nog een overzicht bij?
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Woensdag, 05 Sep 2012, 08:54
Bericht Ik doe ook mee! Niet zozeer voor het winnen, maar voor de lol. Ik heb ookal een idee. Vanmiddag ga ik beginnen Gr.Thomas EDIT: ik heb een vraag: mag er ook nog een overzicht bij? Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 08:50
NielsG
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 08:51 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Schrijf mij dan maar in. xD
Bericht Schrijf mij dan maar in. xD Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 08:51
zoomastermichman
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 11:36 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik doe ook mee heb alleen een vraagje moet ik gewoon mijn foto,s hier in dit topic plaatsen?
Bericht ik doe ook mee heb alleen een vraagje moet ik gewoon mijn foto,s hier in dit topic plaatsen? Bericht getypt door - zoomastermichman Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 11:36
Terdo
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 13:58 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ zoomastermichman , Ja de foto's worden in dit topic geplaatst
Always look on the bright side of life!
Bericht @ zoomastermichman , Ja de foto's worden in dit topic geplaatst Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 13:58
Bericht hoi hier is mijn idee met olifanten de bedoeling is om te weten hoet het is om een olifant te zijn als eerste kom je bij deze zig zag waarme je als het waare om moet lopen en dus wat meer loopt dan normaal omdat olifanten ook altijd veel lopen dan kom je bij een kraampje waarbij je een tuinslang krijgt die je om je neus doet waarmee je voelt hoe het is om met een slurf te lopen ook heb je deze want waarmee je kunt voelen hoe een olifanten huid voelt dan vertelt hier nog een verzorger over de olifanten en dan is het belangrijkste toch natuurlijk dat je de olifanten kunt zien je kunt ook het binnenhok bekijken en het bullen perk alleen mog je niet meer foto's en dan nog een overzicht op het olifanten verblijf ik hoop dat dit goed is en mogen de beste winnen gr. Roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 19:26
catfreako
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 19:41 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Laat ik ook maar eens een gokje wagen, ik doe mee!
Bericht Laat ik ook maar eens een gokje wagen, ik doe mee! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 19:41
krieke668
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 19:58 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Wow, is een contest al een gokspel xD Ik ga zien of ik mee kan doen. Heb momenteel nog geen inspiratie en doordat ik van richting (school) ben verandert heb ik enorm veel werk met inhalen, dus dat ik iets instuur, is voor mij ook nog een vraagteken...
Bericht Wow, is een contest al een gokspel xD Ik ga zien of ik mee kan doen. Heb momenteel nog geen inspiratie en doordat ik van richting (school) ben verandert heb ik enorm veel werk met inhalen, dus dat ik iets instuur, is voor mij ook nog een vraagteken... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 19:58