ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik ben klaar.
Thomas ~ The savanna Expiriments
Uitleg:
Het gaat erom dat je op verschillende manieren de waterbokken en zebra's kan observeren. Ik heb geprobeerd om het en realistisch en orgineel te maken. De gasten kunnen zelf met hun boot ''worstelen'', daarmee bedeol ik dat ze hem zelf kunnen besturen. Dat is vooral erg leuk met meerdere mensen, in het binnenverblijf kun je de dieren zien slapen en in de boot zijn leerzame posters opgehangen. Zo kun je de dieren zien, een boot besturen, info lezen. Ook Kun je gezellig praten met de Verzorgers bij de boten. De dieren zijn vanaf drie punten te zien: Vanaf het uitkijkhuis, vanaf de Boot en vanaf de boot in het binnenverblijf.
Hier zijn de foto's:
Dit is het uitkijkhuisje Vanbinnen Hier begint de boottour en kun je een praatje maken met de verzorgers. Het zicht vanuit de boot (gemaakt door de luie cameraman terwijl ik zat te roeien) Het binnenverblijf
ik dacht leuk ik doe mee mijn inspiratie komt van mijn stage op een boerderij maak je snel contact met dieren zoals schaapen, geiten, koeien enz zoals je ziet zijn bezoekers dool op de dieren deze twee vaders gingen met hun dochter's naar de paarden kijken ook de koeien waar leuk voor de foto deze twee keken naar de pauwen maar deze man hat meer intressen in de iets minder mooie kalkoenen
en dan het overzicht reacties geef ze gerust een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Niet slecht iedereen! mijn idee blijft nog even geheim, tot vanavond of morgen ofzo ben al begonnen met de bouw! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!