Christmas has arrived! but because ZTSF is very inactive, we want to decorate it and cover it in snow! that will attract some new members for sure! a new building contest, that would be a good idea!
spelregels:
-post minimaal 5 foto's, er is geen maximum! -je mag alleen of in duo! -je verblijf/complex moet iets bevatten van kerst, winter, sneeuw, ijs, etc! -dieren moeten te maken hebben met Noord of Zuid Pool -post je entry in een spoiler
rules:
-post at least 5 pics, there's no maximum! -you can work alone or in duo's -your exhibit/complex must contain something similar to christmas, winter, snow, ice, etc! -the animals must come from the Arctic or the Antarctic circle! -post your entry in a spoiler
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Vrijwilliger
ik doe mee ik ga er direct mee bezig
Added (26 Dec 2014, 10:40) ---------------------------------------------
Nou hier is mijn inzending dan.
Even wat korte informatie.
Naam: Santa town Kerstelementen: sneeuw, kerstboom, kerstman en rendieren. Aantal diersoorten: 3
Als je binnen komt lopen zie je al direct een kerstboom. Deze staat centraal in het gebied.
Hier zijn de eerste dieren het zijn alaskagrondeekhoorns.
Ook is er een plein met koek en shopie. Een echte kerstmarkt dus.
Hier zien we dan de kerstman. Zo te zien komt hij net terug van de rendieren voeren.
Hier zien we dan de parels van de kerstman. het zijn er negen en ze heten Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder, Blitzen en natuulijk Rudolph.
Hier zien we de laatste dieren en het zijn muskusossen.
Nou dat was het ik hoop dat jullie hebben genoten en alsnog Merry Christmas allemaal.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hier is mijn inzending!
Mijn inzending is een mooie kerstsetting met als hoofdelement: de sneeuwuil. Hoewel de sneeuwuil het enige dier in een verblijf is, lopen in de omgeving muskusossen en rendieren, die ik ook op de foto hoop te krijgen.
We beginnen deze rondleiding voor het verblijf. De ondergaande zon zorgt voor een onmiskenbare kerstsfeer, want ja, dat heb je 's nachts.
Zoals je ziet kan je zowel vanaf links als rechts de sneeuwuilen bekijken. De linkerkant ligt dicht bij een stukje wilde kerstnis, waar de rendieren en muskusossen kunnen lopen.
De rechterkant is echter de kant waar de sneeuwuilen het vaakst zitten, dus dat is zeker de moeite van het bekijken waard.
Als we teruggaan kan ik in de haast nog een mooie foto schieten van dit rendier, muskusossen zitten er helaas niet meer in vandaag. Ten slotte nog een overzicht van dit parkje. Hopelijk bevalt het de stemmers! Iedereen een fijne kerst gewenst en een gelukkig nieuwjaar!
Ik hoop dat ik een kans maak!
Bericht veranderd door: catfreako - Zondag, 04 Jan 2015, 13:09