Datum: Donderdag, 18 Maa 2010, 20:30 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen,
Hier komt de ZT2 contest vanwege het heugelijke feit dat ZTSF 1000 leden heeft. De contest houd in dat je 1bedreigde diersoort van elk continent in je dierentuin doet!! Daarbij moet je in het midden van de dierentuin een feestelijk eet-, drink- en speelplein maken!! Hieronder vindt je meer contestregels en ik zie jullie mooie dierentuin met graagte tegemoet!!
Hier komen dan de contestregels van de 1000 leden contest: - De contest is vanwege het heugelijke feit dat ZTSF 1000 leden heeft. - De contest begint zaterdag 20 maart en duurt tot 20 april. - Je moet als mapformaat middelgroot of klein gebruiken. Het biome mag je zelf weten. - Je moet van elk continent, dus Afrika, Amerika, Azie en Europa 1 soort van Bedreigde diersoorten in je dierentuin hebben. Verder mag je de dieren zelf kiezen. - Als je nog plaats heb, bouw je een klein Ocenanium met het soort naar keuze. - Downloads mag, maar liever alleen van Zeta-design (vanwege de mooie binnenverblijven), ZTSF (vanwege de rotsmuren van Raymond) en ZT.NL. - Je moet in het midden van de dierentuin een feestelijk eet-, drink- en speelplein maken. Met feestelijk bedoel ik bijvoorbeeld bogen, fonteinen enzovoorts. - Probeer in totaal 1000 bezoekers te ontvangen. - Probeer een aparte, mooie naam te verzinnen. - Als je klaar bent, stuur je de mooie dierentuin (met de bijhorende downloads die je gebruikt heb) naar lara_ad_geerings@hotmail.com . - En dan mag je 3 screens van je dierentuin in een contest topic (die daarvoor specifiek wordt geopend) plaatsen. Dan kunnen de mensen ook eventueel hun mening geven. - Je wordt beoordeeld op het eet-, drink- en speelplein. Maar ook op de diversiteit van de dieren, de hokken en samenleving met andere dieren. - Als je als winnaar uit de bus komt, krijg je de titel winnaar 1000 leden contest en een prijs in je prijzenkast. Veel plezier en veel succes namens de hele crew!! Groetjes van Laraatje
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een vraagje. telt de komodo varaan als azatish dier? want ik heb kreupelhout (M) van BD gekozen. en er zit een reservaat in. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Voormalig Crewlid
Directeur
Eigenlijk is de Komodovaraan een Afrikaans dier, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Zet wel de downloads erbij he als je de dierentuin opstuurt. En succes met je mooie dierentuin!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Dan mag het altijd. Want je mag 1 bedreigde diersoort van 1 continent. En de verder rest mag je zelf kiezen. IK hoop dat het lukt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (Laraatje2008)
Je moet van elk continent, dus Afrika, Amerika, Azie en Europa 1 soort van Bedreigde diersoorten in je dierentuin hebben. Verder mag je de dieren zelf kiezen.
Misschien kan je Bedreigde diersoorten veranderen in Dieren met de status 'Bedreigd' of 'Ernstig Bedreigd' Want dan kunnen sommige andere dieren die bedreigd zijn ook worden geplaatst
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dat bedoel ik er ook mee hoor Tigerkeeper!! Het dier moet het Oranje pootje erbij hebben en dat bedoel ik met bedreigd!! Veel succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Laraatje2008)
Ja dat bedoel ik er ook mee hoor Tigerkeeper!! Het dier moet het Oranje pootje erbij hebben en dat bedoel ik met bedreigd!! Veel succes en groetjes van Laraatje
of een rood pootje. sorry als dit spam is maar ik verbeter het antwoord gewoon. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Voormalig Crewlid
Directeur
En het is jammer dat niemand aan deze contest heeft meegedaan dus ook niemand als winnaar. De datum, zie ik nu ook pas is als goed is verstreken, dus helaas pindakaas en daarom gaat dit topic op slot. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!