Vertaler gezocht
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 11:42 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ben op kort termijn van plan om een groot aantal downloads uit te brengen. Echter wil ik deze in meerdere talen en niet alleen in het nederlands. Zelf heb ik het echter zo druk met van alles en nog wat dat ik het niet red kwa tijd. Mijn vraag is dan ook, of er iemand zin en tijd heeft om de downloads die ik heb gemaakt te vertalen naar het engels (en misschien duits?)?? Dit zijn de eisen: - Je moet msn hebben (zo stuur ik altijd mijn downloads). - Je moet engels kunnen (als je duits ook kent is het top, maar niet verplicht). - De downloads die worden verstuurd worden niet doorgestuurd of dergelijke, de downloads zijn strikt geheim. Dit zijn de voordelen: - Je hebt zelf al de downloads, dus je hebt ze eerder dan de rest - Jou naam word vermeld als vertaler - Altijd op de hoogte van de laatste projecten, zonder dat andere er ook nog maar iets van gehoord hebben. Raymond
Bericht Ik ben op kort termijn van plan om een groot aantal downloads uit te brengen. Echter wil ik deze in meerdere talen en niet alleen in het nederlands. Zelf heb ik het echter zo druk met van alles en nog wat dat ik het niet red kwa tijd. Mijn vraag is dan ook, of er iemand zin en tijd heeft om de downloads die ik heb gemaakt te vertalen naar het engels (en misschien duits?)?? Dit zijn de eisen: - Je moet msn hebben (zo stuur ik altijd mijn downloads). - Je moet engels kunnen (als je duits ook kent is het top, maar niet verplicht). - De downloads die worden verstuurd worden niet doorgestuurd of dergelijke, de downloads zijn strikt geheim. Dit zijn de voordelen: - Je hebt zelf al de downloads, dus je hebt ze eerder dan de rest - Jou naam word vermeld als vertaler - Altijd op de hoogte van de laatste projecten, zonder dat andere er ook nog maar iets van gehoord hebben. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 11:42
thyrone2003
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 11:54 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ raymondhoek , moet je een desinger zijn om die code's ofzoiets te vertalen, of is het gewoon dat je de tekst kan vertalen...??? want ik heb echt enorm veel tijd...
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 04 Maa 2012, 11:54
Bericht @ raymondhoek , moet je een desinger zijn om die code's ofzoiets te vertalen, of is het gewoon dat je de tekst kan vertalen...??? want ik heb echt enorm veel tijd...Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 11:54
thomvonder
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 11:55 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik wil de downloads wel in het Engels voor je vertalen
Bericht Ik wil de downloads wel in het Engels voor je vertalen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 11:55
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 12:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ thyrone2003 , Je hoeft niet designer te zijn, maar wel te weten welke code's je wel en niet mag aanpassen. @ thomvonder , Heb jij er ervaring mee?? Raymond
Bericht @ thyrone2003 , Je hoeft niet designer te zijn, maar wel te weten welke code's je wel en niet mag aanpassen. @ thomvonder , Heb jij er ervaring mee?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 12:28
thomvonder
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 12:35 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ raymondhoek , Ja, Ik design al een aantal jaar, codeer voor een aantal bekende designers en ik heb ook meegeholpen aan het vertalen van EE Ik heb denk ik dus wel genoeg ervaring
Bericht @ raymondhoek , Ja, Ik design al een aantal jaar, codeer voor een aantal bekende designers en ik heb ook meegeholpen aan het vertalen van EE Ik heb denk ik dus wel genoeg ervaring Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 12:35
NielsG
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 19:53 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik wil het ook graag doen. Alleen kan ik géén Duits..
Bericht Ik wil het ook graag doen. Alleen kan ik géén Duits.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 19:53
raymondhoek
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 16:26 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Ik sluit dit topic, de gene met wie ik in zee wilt zal een PB ontvangen. Bedankt voor het grote aanbod!! Raymond
Bericht Ik sluit dit topic, de gene met wie ik in zee wilt zal een PB ontvangen. Bedankt voor het grote aanbod!! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 16:26