Dit is een forum, geen chatbox! Het is misschien een idee om elkaar toe te voegen op msn, of om dit soort gesprekken via PB te houden, zo blijft het forum netjes en overzichtelijk . Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
wow hij is echt super goed gelukt hij lijkt zo echt en als je mij (of ik jou) de email geven kunnen we het elkaar laten zien en anders is de spanning er van af voor andere mensen
Added (16 Sep 2010, 18:35) --------------------------------------------- De nieuwe (Realistische) skin van de WOestijnkat is bijna klaar... hij komt waarschijnlijk vandaag nog af en dan komen er ook binnenkort Screens...
Added (16 Sep 2010, 19:34) --------------------------------------------- Hij is af! Hij doet het COMPLEET in-game. Hij heeft een naam en een Zoopedia. Ik hoef alleen nog maar alle Skins (op de gewone na) en dan is hij af
Maar jullie moeten wachten op het Pakket of op de Demo.
Added (16 Sep 2010, 20:35) --------------------------------------------- Ik kan jullie dit vertellen over de Woestijnkat:
De Baby heeft een Aparte Skin, er zijn zoveel als mogelijk Variantskins. Het is mijn 1e Skin Hij leeft op Woestijn en als we een nieuwe Mesher hebben, wordt hij nog echter XD
Added (19 Sep 2010, 10:26) --------------------------------------------- Hier is de eerste Screen van de Ocelot:
Added (30 Sep 2010, 19:13) --------------------------------------------- Een belangrijke Mededeling: HET WORDT GEEN PAKKET, MAAR EEN UXP!
Ik hoop dat dit het leuker maakt :P
Ik ga binnenkort beginnen aan de Poema...
Added (03 Okt 2010, 20:13) --------------------------------------------- In Missing Wild Cats komt ook een Aziatische Goudkat, als je die van ons Indonesische Pakket hebt, maakt dat niet uit, je kan hem gewoon laten staan, hij wordt dan gewoon veranderd in deze
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
mooi gemaakt Lucoshi. ik vind het midden lijf van de woestijn kat wel een beetje anders dan de haren bij zijn kop. ik zal niet alleen maar kritiek geven dus ga zo door
:P bedankt maar Woestijnkatten hebben ook een lichter hoofd En het is ook mijn eerste skin :0
Added (19 Okt 2010, 18:55) --------------------------------------------- Goed nieuws! De Aziatische Goudkat is waarschijnlijk vandaag nog af
Added (28 Okt 2010, 10:11) --------------------------------------------- Ik zal wat screens laten zien, en als ze het doen in-game, krijgen jullie de eerste Demo!! Aziatische Goudkat (Catopuma Temminckii)
Moeraskat (Felis Chaus)
Ik wil graag Dierentuiner bedanken voor het Begin van de skin en DM voor de Mesh (van zijn Europese Wilde Kat), en de Overgang van zijn hoofd naar zijn rug lijkt slecht, maar dat ziet er goed uit vanuit een andere hoek.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ziet er wel goed uit, maar heeft alleen de moeraskat mesh van de europese wilde kat van DM of de aziatische goudkat ook? die lijkt me namelijk iets meer een jaguar, ik ben gewoon benieuwd