Het is zover: meer Wilde (Kleine) Katten in ZT2! DPDesigns gaat beginnen aan een UXP met vele Wilde Katten (waaronder de Woestijnkat en de Moeraskat). Als 1e gaan we Werken aan de Woestijnkat, die is al bijna af, ik wacht alleen nog op de Skin...
Ik hoop dat ze mooi worden en dat jullie er iets aan hebben!
Kleuren: Dikgedrukt = Klaar Blauw = Bijna klaar, nog wat laatste aanpassingen Groen = Actief mee bezig Oranje = Soms mee bezig Paars = Heeft Bugs Rood = Inactief Dikgedrukt Zwart = Geannuleerd
Dieren: Woestijnkat (Klaar) Ocelot (Codering kaar, alleen de Skins nog) Moeraskat (Nog niet aan begonnen)
Objecten: Tijger Thema (Al een paar Objecten af, nu de rest nog...)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Lucoshi we kunnen beter de dieren super realistisch laten lijken want anders wilt niemand ze snap je. En bestaat er eigenlijk wel een woestijkat en moeraskat en de woestijn kat zit al in Araiben nights. Kijk gewoon op wikipedia bij wilde katten of je daar een echte kleine wilde kat tegenkomt die echt bestaat. En soory ik heb zelf gekeken en ze bestaan in het echt. (de woestijnkat en de moeraskat)
uhmm.... de Woestijnkat en de Moeraskat bestaan wel hoor en ik Wil ze ook Realistisch laten lijken, dat gebeurt namelijk ook geloof me en de Woestijnkat uit Arabian Nights vind ik zelf niet zo goed gelukt, ik geloof dat wij hem beter kunnen maken
Ik ben nu zelf aan het proberen een Woestijnkat skin te maken :P het Lukt best aardig ik doe nu al bijna een Kwartier over de neus en het oog XD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja ik had hem ook al opgezocht op wikipedia en uit welk diere haal je de woestijn kat En goed dat je er zo lang over doet ik zou het leuk vinden als die net echt lijkt en niet zo slecht als van dometic cats Er was ook eens een katten pakket van iemand anders en die had gewoon kleine vrouwelijke leeuwen gedaan met een andere kleur dan ben je echt slecht En trouwens die pack heete dometic cats ofzo ken je die
Neus, Mond, het stuk daar tussen, tussen (en een stukje boven) zijn ogen en de Binnenkant van zijn oren, als het Gezicht af is, krijgen jullie screens.