We gaan nog een ander Uitbreidingspakket maken, hier hebben we meer mogelijkheden op, dus dat is wat leuker Natuurlijk wordt Missing Wild Cats ook gemaakt
Er komen vele dieren en objecten in
Tot zover Bekend: /
We beginnen opnieuw!! Nu zullen we nog niet alles bekend maken, dus blijf dit Topic bekijken, dan komen jullie meer teweten!
Bericht veranderd door: Lucoshi - Dinsdag, 14 Jun 2011, 19:50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Objecten: -Rode/Blauwe lichten -Zwarte Bassinmuren -Zwarte Muren -Zwarte Verhoogde Paden -Zwarte Paden -Rotsen, Beshilderde muren(De achtergrond is op de achterste muur geschilderd, doen ze in veel nachthuizen ook) -Tak met Luiaard eraan(Omdat de luiaard onmogelijk is) -Tak met Vleermuis eraan(omdat de Vleermuis onmogelijk is) Dieren: -Nachtaapje -Das(bestaan al, maar niet zo realistisch) -Wasbeer(bestaan al, maar niet zo realistisch) -Slome Lori(Sunda Lori bestaat al, maar nog geen slome Lori) -Klimmend stekelvarken. -Aardwolf -Grote kiwi(Kleine gevlekte kiwi bestaat al, maar nog geen Grote kiwi) Banner+Avatar made by McCamel
wel grappig, jij zegt dat de Luiaard en Vleermuis onmogelijk zijn, terwijl ik al een Luiaard heb gemaakt, en ik weet hoe ik een vleermuis kan maken :P Wat bedoel je eigenlijk met Rode/Blauwe Lichten?
Curator
Wel, de luiaard van jou is gemaakt uit de gibbon, die in zt2 meer op de grond is dan in de bomen, die niet ondersteboven hangt, en die(sorry)niet echt geheel realistisch is. En de vleermuis is waarschijnlijk van de secretarisvogel gemaakt, dus dan blijft die ook heel de tijd op de grond, wat vleermuizen nooit doen! Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Is er niemand anders die wel kan meshen? En deze dingen kan je ook zonder te meshen(denk ik): -Zwarte Verhoogde Paden -Zwarte Paden -Zwarte Bassinmuren -Nachtaapje(Gelada-baviaan V kleiner maken en coderen) -Europese Das(Veelvraat/Honingdas, kan allebei) -Wasbeer(Rode Panda) -Aardwolf(Gestreepte hyena) Banner+Avatar made by McCamel