Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 19:38 | Bericht # 41
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hele mooie update Raymond! Goede beplanting, ik krijg één goede sfeer bij jouw dierentuin! Ook leuk dat je buiten bent gaan bouwen, en dat je het zeehonder verblijf binnen en buiten kan bekijken, gaaf gedaan! Ben ook héél benieuwd naar het nieuwe moeras, ik heb nog één tip; misschien kan je de bassinmuren hier en daar wat verlagen? Verder top Ray!
echt super een van de mooiste update,s!! maar raken die mensen niet verstrikt in de lianen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
In één woord, GEWELDIG!
Fantasties gedaan Ray, je vertelt alles hardstikke leuk en samen met de plaatjes maak je er een super verhaal van, ik moet ook zeggen dat ik fan ben van het feit dat je de orginele biooms van zt2 gebruikt! Het thema gebied krijgt hier iets leuks door dat je niet krijgt van Sophie's remake (Vind ik) Ik hoop dat alles snel herbouwd is!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vrees dat ik je moet complementeren! Het ziet er goed uit, mooie constructie's. Wel vind ik dat je iets meer aandacht aan de beplanting moet geven, het is zo enorm vierkant, en wisselt iets te weinig af. Voor de rest is het een erg leuke zoo! ;-) Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!