Bedankt voor je allereerste bezoek aan Drago Paradise. Drago Paradise gelegen in Italië zal volledig in het teken komen te staan van reptielen onderverdeeld in familie's en waar ze voorkomen. Het park is in beheer door dezelfde eigenaar als Veluwe Bos Zoo waar ook nog steeds druk aan gewerkt word.
Drago Paradise zal in tegenstelling tot Veluwe Bos Zoo bijna volledig binnen zijn, waardoor het ook bij slecht weer een ware attractie is. Het plan is dat tientallen reptielen soorten rond lopen in onze gebouwen, van krokodillen tot varanen alles zal te zien zijn. Echter zijn we zover nog niet. Op dit moment is slechts de ontvangsthal al gereed voor gebruik, de rest is nog druk in aanbouw. Zo is ook ons speciaal door Arc2 ontworpen Geodetische koepel nog niet zo ver, sterker nog de eerste ring is nog niet eens volledig rond.
Als je op dit moment aankomt zie je dat het van buiten nog volledig kaal is, maar ziet de entree er al aantrekkelijk uit:
Binnen is alles al tropisch ingericht, wat de thuis stijl zal zijn van dit park:
Ook zijn enkele terraria al zover om te gaan aankleden, zoals deze:
Maar als we dan willen doorlopen... Helaas, een houten schot houd ons nu tegen:
Als we via de personeels gangen toch langs die deuren komen zien we dit:
Een gigantische geodetische koepel is hier aan het herreizen. Op dit moment is de grote hijskraan alweer weg, doordat er een andere moest komen (lang verhaal). Maargoed, gaf ons wel de mogelijkheid om met toestemming het luchtruim te gaan verkennen boven het binnenkort te openen deel:
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Zeggen jullie: doorzetten, ik wil het einde zien of eerder van had dit nou maar gewoon niet gedaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ raymondhoek, Ik vind het echt heel mooi gemaakt ray ik vind de glazen koepel heel origineel bedacht. Ik weet ook wel bijna zeker dat niemand dit op Gaia of NS ooit heeft bedacht en dus vind ik het heel knap van je. Mijn mening is zeker doorgaan dat mag gewoon niet gestopt worden