Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 15:07 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ziet er goed uit! heb alleen wel een paar tips. net zoals Roel zei is het donkere water niet zo mooi voor een rif. en ik vind het zelf wat te 'plat' als je me begrijpt. misschien wat meer rotsen en heuvels er in zetten. voor de rest ziet het er mooi uit!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 15:28 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik ben het eens met Roel en Marijn over dat donker water. Inderdaad wat meer rotsen er in zetten. Wel mooi gebruik van koraal en dat schip is een leuk extraatje. Die filters vind ik wel een beetje overdreven omdat zo één filter al genoeg is voor dat verblijf. Er zijn trouwens niet zoveel functies voor filters tenzij je meerder neemt met bacteriën, Koolstof en moes en bij een rif natuurlijk een refugium, een bak met modder, algen en bacteriën. Leuke koepel. Groetjes, Jarne
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Update:
onze grote savanne is bijna klaar voor gebruik het is alleen nog wachten op de eerste bewonners.
de dieren die de directie wil hebben zijn: sabelantilopen Thomsongazelle zwarte neushoorns Grants zebra's hemelparelhoen netgiraffe of een ander soort giraffe Struisvogel
in dit hoekje heeft de directie een educatie hoek laten maken over de savanne
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ mathijsaa, Mooi gemaakt. De dieren die je er in wilt lijken er wel een beetje te veel maar misschien gaat het wel. Ik kan je al wel aan struisvogels helpen en ook aan 1 vrouwtjes helmparelhoen. gr, jarne
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi gemaakt, alleen zou ik de binnenhokken wat groter maken. Je kunt je 2 paartjes Bizons plaatsen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!