Flora en Fauna
Bericht we lopen richting de ingang de dierentuin is nog niet in gebruik de tafels voor het restaurant moeten nog geleverd worden zo als jullie kunnen zien. we lopen door en komen het verblijf tegen van de blauwe pauwen het binnenverblijf voor de pauwen hier brengen ze de nacht door we lopen door en zien een wat hoger gebouw tussen de bomen dit is het binnenverblijf van onze bongo's hier zien we het binnenverblijf van de bongo's met mogelijkheid om de bongo's van elkaar te scheiden vervolgens lopen we naar buiten en komen we op een soort brug met overzicht over het verblijf vervolgens lopen we naar beneden \ en komen we uit bij een uitkijkpost vervolgens lopen we verder en komen bij de laatste uitkijkpost voor vandaag mvg, directie flora en fauna Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 18:17
boerroel545
Datum: Donderdag, 08 Mei 2014, 18:45 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ mathijsaa , ziet er goed uit alleen ik zou bij de pauwen meer lagere planten gebruiken
Bericht @ mathijsaa , ziet er goed uit alleen ik zou bij de pauwen meer lagere planten gebruikenBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 08 Mei 2014 om 18:45
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 11 Mei 2014, 14:38 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
@ mathijsaa , Ik ben het met boerroel545 eens over die lage planten, ook vind ik die hekken bij de pauwen een beetje raar. Is het de bedoeling dat de pauwen in het echt buiten hun hok zouden kunnen aangezien zelfs als hun slagpennen zijn geknipt ze zouden kunnen ontsnappen. Het bongoverblijf is mooigemaakt, alleen ziet dat gras dat door die glazen wand steekt er wat raar uit. Verder heel mooi gedaan.
Bericht @ mathijsaa , Ik ben het met boerroel545 eens over die lage planten, ook vind ik die hekken bij de pauwen een beetje raar. Is het de bedoeling dat de pauwen in het echt buiten hun hok zouden kunnen aangezien zelfs als hun slagpennen zijn geknipt ze zouden kunnen ontsnappen. Het bongoverblijf is mooigemaakt, alleen ziet dat gras dat door die glazen wand steekt er wat raar uit. Verder heel mooi gedaan.Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 11 Mei 2014 om 14:38
mathijsaa
Datum: Zondag, 11 Mei 2014, 15:45 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ Verzorger-Jarne , het is inderdaad de bedoeling dat ze vrij rond kunnen lopen. @ boerroel545 , @ Verzorger-Jarne , aan de plante wordt gewerkt.
Bericht @ Verzorger-Jarne , het is inderdaad de bedoeling dat ze vrij rond kunnen lopen. @ boerroel545 , @ Verzorger-Jarne , aan de plante wordt gewerkt.Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 11 Mei 2014 om 15:45
Laraatje2008
Datum: Zondag, 11 Mei 2014, 16:31 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er gezellig uit. Ik zou inderdaad meer groen doen en welke reputatie heb je. Want ik heb veel dieren van rep 1 en 2 en die mag je eventueel gratis overnemen. Dus, zeg het maar, ik vind de ingang leuk met die twee bogen!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ziet er gezellig uit. Ik zou inderdaad meer groen doen en welke reputatie heb je. Want ik heb veel dieren van rep 1 en 2 en die mag je eventueel gratis overnemen. Dus, zeg het maar, ik vind de ingang leuk met die twee bogen!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 11 Mei 2014 om 16:31
mathijsaa
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 21:40 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ Laraatje2008 , ik heb nog rep 1 en rep2 is in aanvraag en ik zou graag de dieren over willen nemen Added (19 Mei 2014, 21:40) --------------------------------------------- EEN KLEINE UPDATE het eerste bassin van ons aquarium is af echter het is wel een buitenbassin en de eerste dieren zitten er in dieren in het bassin: blauwe haai 1m-1v stekelrog 4m-4v en hopelijk binnekort meer dieren volgende keer het rif en de stokstaartjes en het kust bassin helemaal af p.s flora en fauna is op zoek naar een mannetjes bongo de onze is helaas overleden aan ouderdom mvg mathijsaa
Bericht veranderd door: mathijsaa - Maandag, 19 Mei 2014, 21:43
Bericht @ Laraatje2008 , ik heb nog rep 1 en rep2 is in aanvraag en ik zou graag de dieren over willen nemen Added (19 Mei 2014, 21:40) --------------------------------------------- EEN KLEINE UPDATE het eerste bassin van ons aquarium is af echter het is wel een buitenbassin en de eerste dieren zitten er in dieren in het bassin: blauwe haai 1m-1v stekelrog 4m-4v en hopelijk binnekort meer dieren volgende keer het rif en de stokstaartjes en het kust bassin helemaal af p.s flora en fauna is op zoek naar een mannetjes bongo de onze is helaas overleden aan ouderdom mvg mathijsaaBericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 21:40
boerroel545
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 21:49 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ mathijsaa , ik vind het een erg mooi aangekleed verblijf geworden ga zo door
Bericht @ mathijsaa , ik vind het een erg mooi aangekleed verblijf geworden ga zo doorBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 21:49
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 22:01 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Leuk gemaakt en mooi aangekleed. Ook die poort op de achtergrond is een leuk detail. Doe zo voort. Ik heb trouwens een mannetjes bongo die je kan kopen voor 120 Cr. groetjes, jarne
Bericht Leuk gemaakt en mooi aangekleed. Ook die poort op de achtergrond is een leuk detail. Doe zo voort. Ik heb trouwens een mannetjes bongo die je kan kopen voor 120 Cr. groetjes, jarne Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 22:01
Bericht Update ons koraalrif is af er is bewust gekozen voor een grote koepel met veel glas is beter voor het behoud van het rif en een kijkje bij de filters om het koraal gezond te houden elke filter heeft zijn eigen taak hier de eerste bewoners van ons rif mvg mathijsaa p.s mochten de foto's toch nog te donker zijn wil ik graag weten dan zorg ik betere foto's Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 14:38
boerroel545
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 14:59 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ mathijsaa , ziet er goed uit mooi koepel alleen vind ik het water vrij donker voor een rif aquarium
Bericht @ mathijsaa , ziet er goed uit mooi koepel alleen vind ik het water vrij donker voor een rif aquariumBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 14:59