Sunrise zoo
evi111
Datum: Woensdag, 10 Jun 2015, 20:03 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
Hallo beste mensen welkom bij update 1: De ingang Sunrise zoo heeft gekozen voor een moderne ingang zodat we er nog lang plezier van kunnen blijven houden. waarom geen rainbow zoo meer: Omdat ik een actieve ztao,er wil blijven is opnieuw beginnen weer een uitdaging. Binnenkort meer: Ik mag van ztao een aantal van me oude dieren in Sunrise zoo gebruiken. Ik ben hier erg blij mee want dan heb ik alvast een mooi beginnen Vriendelijke groet: Sunrise zoo company
Bericht Hallo beste mensen welkom bij update 1: De ingang Sunrise zoo heeft gekozen voor een moderne ingang zodat we er nog lang plezier van kunnen blijven houden. waarom geen rainbow zoo meer: Omdat ik een actieve ztao,er wil blijven is opnieuw beginnen weer een uitdaging. Binnenkort meer: Ik mag van ztao een aantal van me oude dieren in Sunrise zoo gebruiken. Ik ben hier erg blij mee want dan heb ik alvast een mooi beginnen Vriendelijke groet: Sunrise zoo company Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 10 Jun 2015 om 20:03
carnotaurus
Datum: Donderdag, 11 Jun 2015, 14:47 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ziet er al goed uit! Ik ben benieuwd hoe de verblijven eruit gaan zien!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ziet er al goed uit! Ik ben benieuwd hoe de verblijven eruit gaan zien! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Jun 2015 om 14:47
Bericht Update 2: Dromedarissen&helmparelhoenders We komen uit de ingang en lopen een stukje door en vinden een uitkijkpost. Als we naar binnen gaan zien we: De dromedarissen&helmparelhoenders wat een pracht beesten! Dit was het voor vandaag. En nog een plattegrond van de zoo. Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 16:47
ZooZa
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 17:42 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
ziet er geweldig uit, evi! heel leuk! ik vind de architectuur en de beplanting ook heel mooi, ga zo door!
Bericht ziet er geweldig uit, evi! heel leuk! ik vind de architectuur en de beplanting ook heel mooi, ga zo door! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 17:42
jeffrey
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 19:08 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er al goed uit!
Always look on the bright side of life!
Bericht Ziet er al goed uit! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 19:08
Bericht Update 3: Baby nieuws: Baby helmparelhoenders geboren: Maar dat was nog niet alles de kamelen hebben ook 2 jongen er bij: Verblijven: Er is een struisvogel verblijf naast de kamelen gebouwd De voorkant: Het verblijf: Dit was de update van vandaag hopelijk vonden jullie het weer mooi. nog even een overzicht: Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 14 Jun 2015 om 18:15