Diersoorten lijst (met waardes)
Terdo
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 14:42 | Bericht # 151
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
ja dat weet ik Maar ik bedoel voor dowloads in het algemeen want ik weet niet altijd waar alles staat
Always look on the bright side of life!
Bericht ja dat weet ik Maar ik bedoel voor dowloads in het algemeen want ik weet niet altijd waar alles staat
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 14:42
gerbanno
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 15:04 | Bericht # 152
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Oh, nee, dat probleem had ik ook al. Misschien een idee om een topic aan te maken met waar je elk dier kan downloaden? Ik wil daar gerust mee helpen, ik weet over het algemeen de meeste downloads wel te vinden
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht veranderd door: gerbanno - Zaterdag, 08 Jan 2011, 15:31
Bericht Oh, nee, dat probleem had ik ook al. Misschien een idee om een topic aan te maken met waar je elk dier kan downloaden? Ik wil daar gerust mee helpen, ik weet over het algemeen de meeste downloads wel te vinden Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 15:04
thomvonder
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 16:41 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Quote (gerbanno )
Oh, nee, dat probleem had ik ook al. Misschien een idee om een topic aan te maken met waar je elk dier kan downloaden? Ik wil daar gerust mee helpen, ik weet over het algemeen de meeste downloads wel te vinden
goed idee, ik heb alvast een topic aangemaakt met waar de meeste te downloaden zijn alleen weet ik ze ook niet allemaal die zijn nog open
en ik ben er achter gekomen dat de Zandgazelle en de Rhim gazelle hetzelfde zijn, die staat dus dubbel in de lijst, aangezien de officiele naam Zandgazelle is verwijder ik Rhim gazelle uit de lijst
Bericht Quote (gerbanno )
goed idee, ik heb alvast een topic aangemaakt met waar de meeste te downloaden zijn alleen weet ik ze ook niet allemaal die zijn nog open
en ik ben er achter gekomen dat de Zandgazelle en de Rhim gazelle hetzelfde zijn, die staat dus dubbel in de lijst, aangezien de officiele naam Zandgazelle is verwijder ik Rhim gazelle uit de lijst
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 16:41
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 17:59 | Bericht # 154
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Mogen de Nubische Wilde Ezel en de Somalische Wilde Ezel erop? (Of eventueel meerdere uit dat pack) Ze zitten in het Ezel Pack van Slice, Met nog een aantal andere ezels. Kijk anders maar welke jullie vinden dat erop moeten. Hij is hier te downloaden: (Hier is ook een screen van het Ezel Pack.) http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3764334/1/#new
Bericht Mogen de Nubische Wilde Ezel en de Somalische Wilde Ezel erop? (Of eventueel meerdere uit dat pack) Ze zitten in het Ezel Pack van Slice, Met nog een aantal andere ezels. Kijk anders maar welke jullie vinden dat erop moeten. Hij is hier te downloaden: (Hier is ook een screen van het Ezel Pack.) http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3764334/1/#new
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 17:59
chickboy
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 17:32 | Bericht # 155
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
mag de humboldt pinguin er ook op? hij is hier te downloaden
Bericht mag de humboldt pinguin er ook op? hij is hier te downloaden Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 17:32
gerbanno
Datum: Donderdag, 27 Jan 2011, 16:53 | Bericht # 156
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Zou mijn Chileense Flamingo er nog op mogen? Deze is te downloaden op ZT.nl en ZTW (en misschien Environ). Added (27 Jan 2011, 16:28) --------------------------------------------- Flamingo Ik heb er even een picture bijgezocht xD
Added (27 Jan 2011, 16:53) --------------------------------------------- En de Bruine Pelikaan, door DutchDesigns? Hij is te downloaden op Tesara
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht veranderd door: gerbanno - Zaterdag, 29 Jan 2011, 11:24
Bericht Zou mijn Chileense Flamingo er nog op mogen? Deze is te downloaden op ZT.nl en ZTW (en misschien Environ). Added (27 Jan 2011, 16:28) --------------------------------------------- Flamingo Ik heb er even een picture bijgezocht xD
Added (27 Jan 2011, 16:53) --------------------------------------------- En de Bruine Pelikaan, door DutchDesigns? Hij is te downloaden op Tesara
Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 27 Jan 2011 om 16:53
Robert95
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 17:33 | Bericht # 157
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Mag de Kleine koedoe erop? Hij is te downloaden op Tesara. Added (31 Jan 2011, 17:33) --------------------------------------------- Waarom staat de Caracal er trouwens niet op? alle dieren van ZT2 staan er verder op maar deze mis ik..
niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Bericht Mag de Kleine koedoe erop? Hij is te downloaden op Tesara. Added (31 Jan 2011, 17:33) --------------------------------------------- Waarom staat de Caracal er trouwens niet op? alle dieren van ZT2 staan er verder op maar deze mis ik..
Bericht getypt door - Robert95 Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 17:33
thomvonder
Datum: Dinsdag, 01 Feb 2011, 14:55 | Bericht # 158
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik wil even zeggen dat het Shark pack van TTR nu te downloaden is op ZooHispania http://z3.invisionfree.com/ZTSSC/index.php?showtopic=580&st=0last dus als je hem niet hebt, download hem dan snel, want er is kans dat die offline gehaald wordt
IK
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 13:17 | Bericht # 159
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mag de langoer van zoo tycoon wereld erop? Hij is heel mooi en realistisch. Hij zit in een pack als je bij African Adventure kijkt.
Bericht Mag de langoer van zoo tycoon wereld erop? Hij is heel mooi en realistisch. Hij zit in een pack als je bij African Adventure kijkt. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 13:17
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 11:05 | Bericht # 160
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Zou de Prarie hondjes erbij mogen ?? Want die wil ik wel graag in me zoo
Brullende Leeuwen
Bericht Zou de Prarie hondjes erbij mogen ?? Want die wil ik wel graag in me zoo
Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 11:05