@ dinojos, Volgensmij staan al die hoefdieren erin hoor xD. Die dolfijnen staan er inderdaad niet op omdat we al heel veel dolfijnen in de lijst hebben staan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey Thom,
De wisent van Artiodactyla van het ZTABC-team staat er niet bij. Misschien, zoals Joshua al zei, nog wel meer daarvan. Maar ik had een vraagje over het dier zelf. Omdat het ook wel een 'Europese Bizon' wordt genoemt, kan het dier mischien wel onder de bizon? En over de zebra. Daar staat er maar een van in, terwijl er meerdere downloadbaar zijn! Dus als ik een bizon en een zebra wil, kan ik de wisent van Artiodactyla en de chapman-zebra van het Africa-pack doen?
De Wisent staat er gewoon bij hoor, alleen niet als Europese Bizon maar als Wisent. Ik vind niet dat je de Wisent als Bizon mag gebruiken aangezien de Wisent er apart instaat. Je kan best de Chapman-zebra gebruiken als Zebra. Alleen waarom zou je de Chapman-zebra van Africa Pack gebruiken als je ook gewoon de Radical Remake zebra kan gebruiken ?
Ik zou wel gewoon de 4 soorten Zebra's (tenminste, ik heb er 4) erin stoppen: Steppe Zebra (de Gewone), Grevy Zebra (African Mystics), Chapmans Zebra (African Mystics) en Grant Zebra (eigenlijk geen idee waar die vandaan komt...)
Omdat het dier "De Zebra" niet bestaat, het is een familie! Er zijn 3 soorten uit de familie van Zebra's: Steppe Zebra (De Zebra uit ZT2), de Bergzebra en de Grévy Zebra!
Natuurlijk, de Chapmans Zebra is een Ondersoort, maar veel mensen vinden Chapmans Zebra's erg mooi vanwege de bruine tint op het achterwerk, en het feit dat degene van African Mystics ongelooflijk veel Details heeft, ja, meer dan die van RR.
Volgensmij heet de Steppe Zebra in Zt2 ook gewoon Zebra en aangezien we geen andere zebrasoorten in de lijst hebben staan (en die gaan er ook niet komen) laat ik de Steppe Zebra gewoon als Zebra staan.