Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Diersoorten lijst (met waardes)
thomvonder
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 16:05 | Bericht # 211   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

@ dinojos, Volgensmij staan al die hoefdieren erin hoor xD. Die dolfijnen staan er inderdaad niet op omdat we al heel veel dolfijnen in de lijst hebben staan.
Bericht@ dinojos, Volgensmij staan al die hoefdieren erin hoor xD. Die dolfijnen staan er inderdaad niet op omdat we al heel veel dolfijnen in de lijst hebben staan.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 07 Jan 2012 om 16:05
McCamel
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 15:28 | Bericht # 212   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Heey Thom,

De wisent van Artiodactyla van het ZTABC-team staat er niet bij. Misschien, zoals Joshua al zei, nog wel meer daarvan. Maar ik had een vraagje over het dier zelf. Omdat het ook wel een 'Europese Bizon' wordt genoemt, kan het dier mischien wel onder de bizon? En over de zebra. Daar staat er maar een van in, terwijl er meerdere downloadbaar zijn! Dus als ik een bizon en een zebra wil, kan ik de wisent van Artiodactyla en de chapman-zebra van het Africa-pack doen?

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtHeey Thom,

De wisent van Artiodactyla van het ZTABC-team staat er niet bij. Misschien, zoals Joshua al zei, nog wel meer daarvan. Maar ik had een vraagje over het dier zelf. Omdat het ook wel een 'Europese Bizon' wordt genoemt, kan het dier mischien wel onder de bizon? En over de zebra. Daar staat er maar een van in, terwijl er meerdere downloadbaar zijn! Dus als ik een bizon en een zebra wil, kan ik de wisent van Artiodactyla en de chapman-zebra van het Africa-pack doen?

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 15:28
thomvonder
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 15:46 | Bericht # 213   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

De Wisent staat er gewoon bij hoor, alleen niet als Europese Bizon maar als Wisent.
Ik vind niet dat je de Wisent als Bizon mag gebruiken aangezien de Wisent er apart instaat. Je kan best de Chapman-zebra gebruiken als Zebra. Alleen waarom zou je de Chapman-zebra van Africa Pack gebruiken als je ook gewoon de Radical Remake zebra kan gebruiken ?

Thom
BerichtDe Wisent staat er gewoon bij hoor, alleen niet als Europese Bizon maar als Wisent.
Ik vind niet dat je de Wisent als Bizon mag gebruiken aangezien de Wisent er apart instaat. Je kan best de Chapman-zebra gebruiken als Zebra. Alleen waarom zou je de Chapman-zebra van Africa Pack gebruiken als je ook gewoon de Radical Remake zebra kan gebruiken ?

Thom

Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 15:46
Real_thomas
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 17:37 | Bericht # 214   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ thomvonder,
omdat sommige (ik ook) de cahpmans mooier vinden.

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ thomvonder,
omdat sommige (ik ook) de cahpmans mooier vinden.

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 17:37
Joshua
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 23:03 | Bericht # 215   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Real_Thomas@ Ben je echt serius? Kan best hoor maar ik vind die van RR er toch echt beter uitzien!

Thom@ Je zou er best een afspraak over kunnen maken de gene die de Chapman-zebra gebruiken die en de andere die van RR.

BerichtReal_Thomas@ Ben je echt serius? Kan best hoor maar ik vind die van RR er toch echt beter uitzien!

Thom@ Je zou er best een afspraak over kunnen maken de gene die de Chapman-zebra gebruiken die en de andere die van RR.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 23:03
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 18:53 | Bericht # 216   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Ik zou wel gewoon de 4 soorten Zebra's (tenminste, ik heb er 4) erin stoppen: Steppe Zebra (de Gewone), Grevy Zebra (African Mystics), Chapmans Zebra (African Mystics) en Grant Zebra (eigenlijk geen idee waar die vandaan komt...)
BerichtIk zou wel gewoon de 4 soorten Zebra's (tenminste, ik heb er 4) erin stoppen: Steppe Zebra (de Gewone), Grevy Zebra (African Mystics), Chapmans Zebra (African Mystics) en Grant Zebra (eigenlijk geen idee waar die vandaan komt...)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 18:53
thomvonder
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 19:15 | Bericht # 217   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Maar waarom zou je 4 soorten Zebra's willen hebben ? Ik denk dat de meeste mensen wel genoeg hebben aan één zebrasoort ;)
BerichtMaar waarom zou je 4 soorten Zebra's willen hebben ? Ik denk dat de meeste mensen wel genoeg hebben aan één zebrasoort ;)

Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 19:15
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 21:26 | Bericht # 218   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Omdat het dier "De Zebra" niet bestaat, het is een familie! Er zijn 3 soorten uit de familie van Zebra's: Steppe Zebra (De Zebra uit ZT2), de Bergzebra en de Grévy Zebra!

Natuurlijk, de Chapmans Zebra is een Ondersoort, maar veel mensen vinden Chapmans Zebra's erg mooi vanwege de bruine tint op het achterwerk, en het feit dat degene van African Mystics ongelooflijk veel Details heeft, ja, meer dan die van RR.
BerichtOmdat het dier "De Zebra" niet bestaat, het is een familie! Er zijn 3 soorten uit de familie van Zebra's: Steppe Zebra (De Zebra uit ZT2), de Bergzebra en de Grévy Zebra!

Natuurlijk, de Chapmans Zebra is een Ondersoort, maar veel mensen vinden Chapmans Zebra's erg mooi vanwege de bruine tint op het achterwerk, en het feit dat degene van African Mystics ongelooflijk veel Details heeft, ja, meer dan die van RR.

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 21:26
thomvonder
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 21:31 | Bericht # 219   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Volgensmij heet de Steppe Zebra in Zt2 ook gewoon Zebra en aangezien we geen andere zebrasoorten in de lijst hebben staan (en die gaan er ook niet komen) laat ik de Steppe Zebra gewoon als Zebra staan. ^_^
BerichtVolgensmij heet de Steppe Zebra in Zt2 ook gewoon Zebra en aangezien we geen andere zebrasoorten in de lijst hebben staan (en die gaan er ook niet komen) laat ik de Steppe Zebra gewoon als Zebra staan. ^_^

Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 21:31
dennis11
Datum: Donderdag, 26 Jan 2012, 19:09 | Bericht # 220   
dennis11 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

kunnen de dieren van African Mystics worden toegevoegd
ze staan op Northern Skies

Dennis 11 ^_^