Welke dieren kunnen er volgens jou uit de dierenlijst?
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 11:03 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Op dit moment zijn er veel diersoorten niet aanwezig in de ZTAO. Aangezien het een enorme lijst is en er steeds meer dieren bij komen, vroegen wij ons af welke dieren volgens jullie eruit kunnen. Kan je het volgende beschrijven: - Dierennaam & Reputatie Gelieve geen reactie geven op eventuele berichten. Dit kan in een later stadium besproken worden. Alvast bedankt. Mvg,
Follow the rules...
Bericht Op dit moment zijn er veel diersoorten niet aanwezig in de ZTAO. Aangezien het een enorme lijst is en er steeds meer dieren bij komen, vroegen wij ons af welke dieren volgens jullie eruit kunnen. Kan je het volgende beschrijven: - Dierennaam & Reputatie Gelieve geen reactie geven op eventuele berichten. Dit kan in een later stadium besproken worden. Alvast bedankt. Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 11:03
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 11:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Als voorbeeld heb ik alvast een klein lijstje gemaakt (Deze kan event. nog aangevuld worden) Voor mij kunnen de volgende dieren eruit: - Axishert (2) - Bandrob (3) - Geelrugduiker (3) - Baikalsteur (2) of Beluga steur (1) - Stierhaai (5) - Weka (4) - Lederschildpad (4) Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Als voorbeeld heb ik alvast een klein lijstje gemaakt (Deze kan event. nog aangevuld worden) Voor mij kunnen de volgende dieren eruit: - Axishert (2) - Bandrob (3) - Geelrugduiker (3) - Baikalsteur (2) of Beluga steur (1) - Stierhaai (5) - Weka (4) - Lederschildpad (4) Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 11:05
carnotaurus
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 17:16 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
dier nog wat 'oude dieren' die wel weg kunnen: - alaskagrondeekhoorn (2) - aye-aye (5) - blauwe kroonduif (1) (kan vervangen worden door waaierduif) - kookaburra (3) (is al zo ongeveer vervangen door blauwvleugel kookaburra) - Matschieboomkangoeroe (7) (kan vervangen worden door jannicks nieuwe boomkangoeroe)
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht dier nog wat 'oude dieren' die wel weg kunnen: - alaskagrondeekhoorn (2) - aye-aye (5) - blauwe kroonduif (1) (kan vervangen worden door waaierduif) - kookaburra (3) (is al zo ongeveer vervangen door blauwvleugel kookaburra) - Matschieboomkangoeroe (7) (kan vervangen worden door jannicks nieuwe boomkangoeroe) Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 17:16
OrcaFreak
Datum: Zaterdag, 20 Apr 2013, 19:49 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
Ik heb gemerkt dat de ree tweemaal in de lijst voorkomt. Eénmaal als ree en éénmaal als Europese ree. Beide hebben wel dezelfde reputatie (2), maar het creditsbedrag is verschillend (080 en 110). Misschien kan hier even naar gekeken worden. *** Inmiddels is dit aangepast de Europese Ree is verdwenen uit de dierenlijst en de Ree is nu nog de enigste ***
Bericht Ik heb gemerkt dat de ree tweemaal in de lijst voorkomt. Eénmaal als ree en éénmaal als Europese ree. Beide hebben wel dezelfde reputatie (2), maar het creditsbedrag is verschillend (080 en 110). Misschien kan hier even naar gekeken worden. *** Inmiddels is dit aangepast de Europese Ree is verdwenen uit de dierenlijst en de Ree is nu nog de enigste ***Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 20 Apr 2013 om 19:49
ZTAO-Crew
Datum: Zondag, 21 Apr 2013, 14:54 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Zijn er nog meer mensen die eventuele dieren graag weg willen hebben van de dierenlijst? Mvg,
Follow the rules...
Bericht Zijn er nog meer mensen die eventuele dieren graag weg willen hebben van de dierenlijst? Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 21 Apr 2013 om 14:54
timo13
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 18:57 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Deel 1 Dierenlijst: 5. Agouta 2. Alaskagrondeekhoorn 2. Bharal 1. Bot 1. Brasem 2. Chamois 2. Florida snoek 3. Galapagos landleguaan 3. Geelknobbelhokko 2. Grijze Roodstaart 2. Groene Reiger 1. Groene Juffer 1. Hazelhoen 3. Ivoorsnavelspecht 2. Kamsalamander 2. Koerlan 4. Krabbenrob En misschien is het een idee om Kleine Lepelaar (4), Roze lepelaar (2) en Lepelaar (3) tot 1 soort te voegen dus bijvoorbeeld gewoon Lepelaar Heeeeel veel dieren zijn volgens mij nergens te downloaden dus misschien is het een idee om die er allemaal uit te gooien... In mijn lijst staan er volgens mij al een hoop
Bericht veranderd door: timo13 - Dinsdag, 23 Apr 2013, 18:57
Bericht Deel 1 Dierenlijst: 5. Agouta 2. Alaskagrondeekhoorn 2. Bharal 1. Bot 1. Brasem 2. Chamois 2. Florida snoek 3. Galapagos landleguaan 3. Geelknobbelhokko 2. Grijze Roodstaart 2. Groene Reiger 1. Groene Juffer 1. Hazelhoen 3. Ivoorsnavelspecht 2. Kamsalamander 2. Koerlan 4. Krabbenrob En misschien is het een idee om Kleine Lepelaar (4), Roze lepelaar (2) en Lepelaar (3) tot 1 soort te voegen dus bijvoorbeeld gewoon Lepelaar Heeeeel veel dieren zijn volgens mij nergens te downloaden dus misschien is het een idee om die er allemaal uit te gooien... In mijn lijst staan er volgens mij al een hoopBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 18:57
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 19:12 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
hier mijn echte lijst: (ik zal hem vaker updaten) - Alaskagrondeenkhoorn (2) - Australische zeeleeuw (4) - baars (1) - baikalsteur (2) - blauwgordel keizersvis (2) - bot (1) - brasem (1) - Caribische pijlinktvis (4) - geelrugduiker (3) - gekuifde vuurrugfazant (2) - gestreept sumatraans konijn (3) - groene juffer (1) - Hawaii borsteltanddokter (1) - kookaburra (3) - Krabbenetende vos (5) - manoel (5) - nijlbaars (1) - ronde vleermuisvis (1)
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht hier mijn echte lijst: (ik zal hem vaker updaten) - Alaskagrondeenkhoorn (2) - Australische zeeleeuw (4) - baars (1) - baikalsteur (2) - blauwgordel keizersvis (2) - bot (1) - brasem (1) - Caribische pijlinktvis (4) - geelrugduiker (3) - gekuifde vuurrugfazant (2) - gestreept sumatraans konijn (3) - groene juffer (1) - Hawaii borsteltanddokter (1) - kookaburra (3) - Krabbenetende vos (5) - manoel (5) - nijlbaars (1) - ronde vleermuisvis (1) Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 19:12
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 21:01 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
@ Timo: De ivoorsnavelspecht kun je er volgens mij niet uitgooien, aangezien er minstens een ZTAO-speler is die deze soort in zijn bezit heeft. Groetjes
Bericht @ Timo: De ivoorsnavelspecht kun je er volgens mij niet uitgooien, aangezien er minstens een ZTAO-speler is die deze soort in zijn bezit heeft. Groetjes Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 21:01
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 21:31 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
@ carnotaurus , gestreept sumatraans konijn 3, deze heb ik een tijdje terug nog gehad, helaas is die, ik geloof de enige uit de hele ZTAO, verdwenen met mijn reset.
Bericht @ carnotaurus , gestreept sumatraans konijn 3, deze heb ik een tijdje terug nog gehad, helaas is die, ik geloof de enige uit de hele ZTAO, verdwenen met mijn reset.Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 21:31
timo13
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 21:33 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ OrcaFreak , Is deze dan wel echt te downloaden ergens?
Bericht @ OrcaFreak , Is deze dan wel echt te downloaden ergens?Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 21:33