Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
hulp nodig bij handelaar worden
legoman12324
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 00:58 | Bericht # 1   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Sorry als ik het verkeerd plaats maar.
Ik wil graag een handelaar worden maar hoe doe ik dit want ik wil nog niet direct een dierentuin beginnen
dus kan iemand mij daar zo goed mogelijk mee helpen graag bij voorbaat dank

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
BerichtSorry als ik het verkeerd plaats maar.
Ik wil graag een handelaar worden maar hoe doe ik dit want ik wil nog niet direct een dierentuin beginnen
dus kan iemand mij daar zo goed mogelijk mee helpen graag bij voorbaat dank

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 00:58
ZooZa
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 08:20 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

oja, met dat probleem zit ik nu ook
dus als iemand hier ons kan helpen, zou ik, en legoman12324 denk ik ook, het graag horen
ik wil dat namelijk ook, en ik wil nog niet beginnen met een ZTAO-zoo, want ik kan nog geen zt2 spelen, dat gaan we in de kerstvakantie waarschijnlijk regelen

Berichtoja, met dat probleem zit ik nu ook
dus als iemand hier ons kan helpen, zou ik, en legoman12324 denk ik ook, het graag horen
ik wil dat namelijk ook, en ik wil nog niet beginnen met een ZTAO-zoo, want ik kan nog geen zt2 spelen, dat gaan we in de kerstvakantie waarschijnlijk regelen

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 08:20
krieke668
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 10:52 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Je gaat naar de profielen--->aanmelden bij ZTAO (links boven)

Je laat de opties bij categorie openvallen en klikt op handelaar.
BerichtJe gaat naar de profielen--->aanmelden bij ZTAO (links boven)

Je laat de opties bij categorie openvallen en klikt op handelaar.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 10:52
legoman12324
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 14:54 | Bericht # 4   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja maar dan verder want ik mag geen logo hebben enzo ik heb meer uitleg nodig hoe ik het moet aanpakken

Berichtja maar dan verder want ik mag geen logo hebben enzo ik heb meer uitleg nodig hoe ik het moet aanpakken

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 14:54
OrcaFreak
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 15:35 | Bericht # 5   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Ik zou alles in dit topic even goed door lezen. Daar staat alle uitleg die je nodig hebt.
Heb je nadien nog vragen, kan je hier terecht.
Meer uitleg is er volgens mij niet nodig.

En waarom zou je als handelaar geen logo mogen hebben, het is immers een vereiste voor de tweede reputatie. Dus dat zou een beetje onzinnig zijn. :p

BerichtIk zou alles in dit topic even goed door lezen. Daar staat alle uitleg die je nodig hebt.
Heb je nadien nog vragen, kan je hier terecht.
Meer uitleg is er volgens mij niet nodig.

En waarom zou je als handelaar geen logo mogen hebben, het is immers een vereiste voor de tweede reputatie. Dus dat zou een beetje onzinnig zijn. :p

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 15:35
legoman12324
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 15:46 | Bericht # 6   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou zoals ik de functie van handelaar zie is dat er een ZTAO zoo is die bijvoorbeeld drie leeuwen in de handel heeft
en ik dan ze mag verhandelen aan een anderen zoo voor de prijs die ik wil en dan een deel van die prijs geef aan de zoo waar ze vandaan komen

Berichtnou zoals ik de functie van handelaar zie is dat er een ZTAO zoo is die bijvoorbeeld drie leeuwen in de handel heeft
en ik dan ze mag verhandelen aan een anderen zoo voor de prijs die ik wil en dan een deel van die prijs geef aan de zoo waar ze vandaan komen

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 15:46
krieke668
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 16:53 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Het is meer zo dat je gewoon de dieren kan ruilen, kopen en verkopen met/van/aan andere leden

Je kan 3 leeuwen kopen van persoon A (als deze die verkoopt) en ze duurder verkopen aan persoon B, maar het is (tot nu toe) niet dat je Persoon A bemiddeld in het verkopen van 3 leeuwen aan persoon B en zelf een deel krijgt.

Niet dat het niet kan of mag zoals jij het zegt, maar het is nog nooit gebeurt.
BerichtHet is meer zo dat je gewoon de dieren kan ruilen, kopen en verkopen met/van/aan andere leden

Je kan 3 leeuwen kopen van persoon A (als deze die verkoopt) en ze duurder verkopen aan persoon B, maar het is (tot nu toe) niet dat je Persoon A bemiddeld in het verkopen van 3 leeuwen aan persoon B en zelf een deel krijgt.

Niet dat het niet kan of mag zoals jij het zegt, maar het is nog nooit gebeurt.

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 16:53
legoman12324
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 17:01 | Bericht # 8   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

oké dus stel jij hebt een tijger die je kwijt wil jij geeft mij die tijger en die verkoop ik door dan lijkt mij het zo dat jij een deel van de credits krijgt
als ik het goed begrijp ja sorry komt door de autisme

Berichtoké dus stel jij hebt een tijger die je kwijt wil jij geeft mij die tijger en die verkoop ik door dan lijkt mij het zo dat jij een deel van de credits krijgt
als ik het goed begrijp ja sorry komt door de autisme

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 17:01
krieke668
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 17:20 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Dat is dus juist wat niet gebeurd, iedereen koopt/verkoopt voor zichzelf.

Als ik een tijger verkoop kan jij deze (net als iedereen) kopen (uitgave). Als jij dat dan koopt kan je beslissen om het verder te verkopen aan een andere persoon (inkomsten)

uitgave - inkomsten is wat je kan verdienen of kan verliezen!

Het is altijd een transactie tussen 2 personen (verkopen en koper), transacties tussen 3 personen bestaan gewoon niet.
Dus om te doen wat jij wil doen zul je 2 transacties moeten doen, het kopen van het dier (volledige prijs ) en verkopen van het dier (de prijs die jij er voor wil)

je moet voor de duidelijkheid niet alle dieren die je koopt verkopen je kan ze ook houden.
BerichtDat is dus juist wat niet gebeurd, iedereen koopt/verkoopt voor zichzelf.

Als ik een tijger verkoop kan jij deze (net als iedereen) kopen (uitgave). Als jij dat dan koopt kan je beslissen om het verder te verkopen aan een andere persoon (inkomsten)

uitgave - inkomsten is wat je kan verdienen of kan verliezen!

Het is altijd een transactie tussen 2 personen (verkopen en koper), transacties tussen 3 personen bestaan gewoon niet.
Dus om te doen wat jij wil doen zul je 2 transacties moeten doen, het kopen van het dier (volledige prijs ) en verkopen van het dier (de prijs die jij er voor wil)

je moet voor de duidelijkheid niet alle dieren die je koopt verkopen je kan ze ook houden.

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 17:20
legoman12324
Datum: Zondag, 15 Dec 2013, 17:26 | Bericht # 10   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja maar ik kan niks schowen dus ook geen verblijven maken en zo maar nu moet ik alleen maar hulp hebben bij het maken van een trade center

Berichtja maar ik kan niks schowen dus ook geen verblijven maken en zo maar nu moet ik alleen maar hulp hebben bij het maken van een trade center

Toegevoegd op 15 Dec 2013 om 17:26
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Hosted by uCoz