helaas is ZTAO niet meer actief, de dierenlijst is verouderd en er is geen activiteit in de adoptielijst, het actienieuws en de inkoop- en verkooplijsten. Dit alles zorgt voor de inactiviteit van ZTAO.
MAAR... Zooza, JowJonas en ik willen daar graag iets aan gaan doen! We hebben contact gezocht met Raymond en als alles volgens plan gaat kunnen wij ZTAO overnemen. Dit zal zorgen voor nieuwe diersoorten en vooral veel activiteit in de adoptie-, inkoop en verkooplijsten, en in het actienieuws. Op dit moment wachten we op Raymond voor we definitief van start kunnen gaan.
Helaas heeft Raymond het druk (de reden waarom hij trouwens zelf niet voor meer activiteit kan zorgen) en kunnen we eigenlijk nog niet zo veel doen, maar we kunnen wel vragen wie er nog mee wil doen! Als je ZTAO wil, of wil blijven spelen reageer dan hier, dan kunnen wij alvast, wachtend op Raymond, de dierpopulaties en ledenaantallen inventariseren. Als er veel mensen meedoen is dit veel werk vandaar dat we nu al van start gaan, en we hopen dat Raymond wel begrijpt dat we dit alvast doen.
Als we echt van start gaan zal iedereen die nu een account heeft een pm krijgen met de vraag of hij/zij nog lid wil blijven. Als je geen lid wil blijven of niet reageert gaan je topics op slot. Mocht je niet op tijd reageren en tóch verder willen gaan: dan halen we het topic weer van slot.
Dus: wil je nog meedoen (en als handelaar of als zoo), reageer dan hier! Dan kunnen we samen ZTAO weer actief maken!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ook ik zal het stof van me afkloppen (na een anderhalf jaar afwezigheid) en weer mee doen ! Als Zoo natuurlijk ! Meer voor me kleine nichtje ! Die vind het schitterend !
Ik heb iedereen erbij gezet en alle dieren tot nu toe geïnventariseerd in dat ene vrij uurtje dat ik kon vinden. Nu heb ik: - 39 diersoorten (8 vissen, 2 reptielen, 12 vogels en 17 zoogdieren) - 266 dieren (25 vissen, 4 reptielen, 181 vogels en 60 zoogdieren). - van 5 soorten is er maar 1 exemplaar aanwezig (zoogdieren) - van 17 soorten (6 vissen, 2 reptielen, 5 vogels, 4 zoogdieren) is er maar één koppel, met de meeste andere gaat het niet veel beter. Dus hebben we meer leden nodig!
mathijsaa: 2 vragen: 1) hoeveel struisvogels en helmparelhoenders heb je 2) heb je echt 70.70 pauwen? anders hebben we heel wat minder dieren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 18 Dec 2014, 16:02
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb wel nog wat credits zie ik ! Dat is het enigste wat ik nog over heb van mijn vorige ZTAO tijd ! Ik weet niet wat we daar mee kunnen ? Misschien mij ff inschrijven en dieren kopen ofzo ? Of een andere optie ?
We hadden bedacht de credits te vernieuwen naar realistischere aantallen, evenals de prijzen voor de dieren Iedereen krijgt ook een aantal credits waarmee ze goed van start kunnen! Ook de niveaus worden anders gemaakt, zo dat je niet eindeloos blijft hangen op bijv. Niveau 3 Dat zijn al een paar veranderingen die we bedacht hadden