Nu alle problemen omtrent reputatie door Raymond zijn opgelost (ZooZa is getuige!), kunnen we fase 3 in. Binnenkort worden de reputaties aangepast, en krijgt iedereen een bepaalde tijd om zijn lijsten op orde te krijgen. Meer informatie volgt later. Het belangrijkste is dat fase 3 is bereikt! Follow the rules...
Melden voor overgaan naar nieuwe versie! Vanaf nu kan iedereen die over wil gaan op de nieuwe versie zich hier melden. Zodra er tijd vrijkomt zal het creditsaantal en de reputatie vernieuwd worden, waarna iedereen tijd krijgt zijn lijst op orde te hebben. Om de lijst op orde te krijgen kun je dieren ruilen, verkopen, weggeven of in een speciaal 'bewaartopic', dat nog komt, plaatsen. Dieren van te hoge reputaties zullen, na een waarschuwing uiteraard, naar de opvang gaan.
Deze melding is bedacht om ervoor te zorgen dat alleen leden die écht actief willen zijn mee doen. De andere topic zullen op slot gaan maar mogen open zodra wij te horen krijgen dat het lid weer actief wil worden. De reputatie-veranderingen zullen op verzoek nog moeilijker worden, maar hier weer de voorlopige dierenlijst:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ZTAO-Crew2, Is het gwn niet handiger als je de dieren waar bij de reputatie te hoog is nog wel mag houden maar niet mee kweken/verkopen. Dat je die alleen maar mag showen. Anders ben ik dadelijk misschien wel de helft van al mijn dieren kwijt en dan kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. Het lijkt me niet zo leuk als ik dadelijk de helft van mijn dieren kwijt ben..
En je moet je in dit topic opgeven? Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Maar er zitten een paar haken en ogen aan dat houden van dieren met een te hoge reputatie. Ten eerste worden de nieuwe reputaties (onder andere) bepaald door de hoeveelheid dier(soort)en. Ten tweede is het idee van een hogere reputatie weg, want je hebt de dieren al, dus maakt het weinig meer uit. Ten derde mag je de dieren ook houden, maar ze worden 'bewaard' en komen vrij als je de benodigde reputatie hebt. De dieren kunnen eventueel ook door jezelf 'bewaard' worden, maar mogen dan niet verkocht, geruild, gefokt of geshowd worden. Waarom je ze dan niet geshowd mogen worden? Zie punt 2 Follow the rules...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Parkeerhulp
Ik wil me hierbij ook opgeven! Ik hoop dat het aantal leden dat wil meedoen nog naar omhoog gaat. Fijn dat jullie je zo hard inzetten om de ZTAO terug leven in te blazen! Alea iacta est