ZTAO Raad het Dier
ZTAO-Crew2
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 17:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
een spelletje voor de ZTAO: ZTAO Raad het Dier
het spel houdt in dat ik een aantal hints geef, en jij moet dan als ZTAO lid, raden wat het dier is als je het dier hebt geraden, krijg je hier een paartje of een groepje van wie het eerst raad, krijgt het dier als alle dieren zijn geraden, komt er een nieuw aantal hints dit zijn de hints van de eerste ronde: Dier 1:. -ik kom uit Azië -ik ben een katachtige Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik als het te lang duurt, komt er een extra tip bij als de dieren geraden zijn, word hij doorgestreept, zo dus en er komt bij te staan wie hem heeft gewonnen je krijgt ook een PM met het aantal dieren dat je mag toevoegen veel plezier met de eerste hints, en veel succes!
Follow the rules...
Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Zaterdag, 13 Jun 2015, 06:08
Bericht een spelletje voor de ZTAO: ZTAO Raad het Dier
het spel houdt in dat ik een aantal hints geef, en jij moet dan als ZTAO lid, raden wat het dier is als je het dier hebt geraden, krijg je hier een paartje of een groepje van wie het eerst raad, krijgt het dier als alle dieren zijn geraden, komt er een nieuw aantal hints dit zijn de hints van de eerste ronde: Dier 1:. -ik kom uit Azië -ik ben een katachtige Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik als het te lang duurt, komt er een extra tip bij als de dieren geraden zijn, word hij doorgestreept, zo dus en er komt bij te staan wie hem heeft gewonnen je krijgt ook een PM met het aantal dieren dat je mag toevoegen veel plezier met de eerste hints, en veel succes! Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 17:53
ZooZa
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 18:02 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
Dier 1:. Manoel Dier 2:. Secretarisvogel denk ik!
Bericht Dier 1:. Manoel Dier 2:. Secretarisvogel denk ik!Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 18:02
ZTAO-Crew2
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 18:03 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ ZooZa , nee helaas! allebei fout raad maar raak!
Follow the rules...
Bericht @ ZooZa , nee helaas! allebei fout raad maar raak! Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 18:03
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 18:10 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Dier 1: Aziatische Goudkat Dier 2: Witruggier
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Dier 1: Aziatische Goudkat Dier 2: Witruggier Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 18:10
ZTAO-Crew2
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 19:05 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ carnotaurus , ook fout! jammer! dan nog een extra tip! Dier 1:. -ik kom uit Azië -ik ben een katachtige -ik heb een grijze vacht en ben klein Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik -je ziet me veel op de savannes van Afrika als aaseter
Follow the rules...
Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Zaterdag, 13 Jun 2015, 06:08
Bericht @ carnotaurus , ook fout! jammer! dan nog een extra tip! Dier 1:. -ik kom uit Azië -ik ben een katachtige -ik heb een grijze vacht en ben klein Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik -je ziet me veel op de savannes van Afrika als aaseterBericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 19:05
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2015, 19:54 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Dier 1: Vissende kat Dier 2:Kalkoengier
Bericht Dier 1: Vissende kat Dier 2:Kalkoengier Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 12 Jun 2015 om 19:54
ZTAO-Crew2
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2015, 06:07 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ Verzorger-Jarne , gefeliciteerd! je hebt Dier 1:. De Vissende Kat geraden! je ontvangt een PM Dier 2:. is helaas niet goed... blijven raden!
Follow the rules...
Bericht @ Verzorger-Jarne , gefeliciteerd! je hebt Dier 1:. De Vissende Kat geraden! je ontvangt een PM Dier 2:. is helaas niet goed... blijven raden!Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 13 Jun 2015 om 06:07
mathijsaa
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2015, 12:00 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
dier 2: Afrikaanse maraboe
Bericht dier 2: Afrikaanse maraboe Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 13 Jun 2015 om 12:00
ZTAO-Crew2
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2015, 19:09 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ mathijsaa , nee helaas nog een hint dan maar, omdat hij zo lastig is Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik -je ziet me veel op de savannes van Afrika als aaseter -mijn latijnse naam luidt Gyps fulvus
Follow the rules...
Bericht @ mathijsaa , nee helaas nog een hint dan maar, omdat hij zo lastig is Dier 2:. -ik ben een vogel -ik heb een kale kop en een gemene blik -je ziet me veel op de savannes van Afrika als aaseter -mijn latijnse naam luidt Gyps fulvus Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 13 Jun 2015 om 19:09
evi111
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2015, 19:19 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
@ ZTAO-Crew2 , ik gok een vale gier das de enige die ik ken van kale koppen
Bericht @ ZTAO-Crew2 , ik gok een vale gier das de enige die ik ken van kale koppenBericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 13 Jun 2015 om 19:19