Algemeen gezocht topic
Dierentuiner
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 07:56 | Bericht # 171
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ik zoek een paartje alphensneeuwhoenen kan iemand mij die aanbieden een heb er een steenbok 1xm en een blauwe kroonduif 1xv voor terug Dierentuiner
Bericht ik zoek een paartje alphensneeuwhoenen kan iemand mij die aanbieden een heb er een steenbok 1xm en een blauwe kroonduif 1xv voor terug Dierentuiner
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 07:56
robinnijhof
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 20:06 | Bericht # 172
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zoek een paartje struisvogels ik heb er veel voor terug
Bericht ik zoek een paartje struisvogels ik heb er veel voor terug Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 20:06
ajaxomniworld
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 22:48 | Bericht # 173
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
ik zoek bos dieren toendra dieren en een manetjes massai giraffe.
Bericht veranderd door: ajaxomniworld - Donderdag, 09 Sep 2010, 22:51
Bericht ik zoek bos dieren toendra dieren en een manetjes massai giraffe. Bericht getypt door - ajaxomniworld Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 22:48
asw
Datum: Donderdag, 09 Sep 2010, 22:52 | Bericht # 174
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb een paartje struisvogels wat heb je voor mij?
Bericht ik heb een paartje struisvogels wat heb je voor mij? Bericht getypt door - asw Toegevoegd op 09 Sep 2010 om 22:52
Dierentuiner
Datum: Zondag, 12 Sep 2010, 09:26 | Bericht # 175
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Ik ben op zoek voor mijn dierentuin naar __________________________________ Alphensneeuwhoen 1xm Woestijvaraan 1(2)xm __________________________________ En ik wil ook graag Tropische dieren zoals: Vogelsoorten zoals hop,roze pelikaan, helmkausiarus, toekan, zuidelijke hoornraaf En ook graag tropische aapjes zoals Dingiso's, Takahe, Aya-Aya, Mandril, Magot, Rode vari, ringstaart maki En ook nog eens tropsche reptielen zoals groene leguaan, jemen kameleon. en ook nog een paar Tropische zoogdieren zoals tapir, otter, bongo En als laats tropsche vissen zoals Beluga steur, snoek, meerval, warana, zoetwater maanvis, pauwoogzoetwater rog, Ik hoop dat iemand een van deze vele diersoorten heeft
Bericht Ik ben op zoek voor mijn dierentuin naar __________________________________ Alphensneeuwhoen 1xm Woestijvaraan 1(2)xm __________________________________ En ik wil ook graag Tropische dieren zoals: Vogelsoorten zoals hop,roze pelikaan, helmkausiarus, toekan, zuidelijke hoornraaf En ook graag tropische aapjes zoals Dingiso's, Takahe, Aya-Aya, Mandril, Magot, Rode vari, ringstaart maki En ook nog eens tropsche reptielen zoals groene leguaan, jemen kameleon. en ook nog een paar Tropische zoogdieren zoals tapir, otter, bongo En als laats tropsche vissen zoals Beluga steur, snoek, meerval, warana, zoetwater maanvis, pauwoogzoetwater rog, Ik hoop dat iemand een van deze vele diersoorten heeft
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 12 Sep 2010 om 09:26
caspar1995
Datum: Woensdag, 15 Sep 2010, 20:19 | Bericht # 176
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ik zoek mantelbavianen, zijn die uberhoud in het spel? ik heb zelf nog niets te bieden omdat ik net begin, maar ik beloof wel dat als ik ze krijg je bij mij in het krijt staat wat betekend dat ik je aan een dier zal helpen als je het vraagt caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Woensdag, 15 Sep 2010, 20:21
Bericht ik zoek mantelbavianen, zijn die uberhoud in het spel? ik heb zelf nog niets te bieden omdat ik net begin, maar ik beloof wel dat als ik ze krijg je bij mij in het krijt staat wat betekend dat ik je aan een dier zal helpen als je het vraagt caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 15 Sep 2010 om 20:19
Lucoshi
Datum: Donderdag, 16 Sep 2010, 12:10 | Bericht # 177
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik zoek steenbokken
Bericht Ik zoek steenbokken Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 16 Sep 2010 om 12:10
Terdo
Datum: Donderdag, 16 Sep 2010, 15:15 | Bericht # 178
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
ik heb wel een paartje. Maar wat heb je er voor terug?
Always look on the bright side of life!
Bericht ik heb wel een paartje. Maar wat heb je er voor terug? Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 16 Sep 2010 om 15:15
Lucoshi
Datum: Donderdag, 16 Sep 2010, 15:25 | Bericht # 179
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
uhmm... XD niets :P Ik heb namelijk zelf alleen nog maar steenbokken XD
Bericht uhmm... XD niets :P Ik heb namelijk zelf alleen nog maar steenbokken XD
Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 16 Sep 2010 om 15:25
caspar1995
Datum: Zaterdag, 18 Sep 2010, 11:49 | Bericht # 180
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ik zoek mangrove (het liefst kleine) beeten en ook graag vogels en vissen voor de mangrove caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik zoek mangrove (het liefst kleine) beeten en ook graag vogels en vissen voor de mangrove caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 18 Sep 2010 om 11:49