Ik ben op zoek naar een zoetwater dier. Ik heb al: Europese otters Japanse palingen Orinocodolfijnen Mekong reuzenmeervallen Nijlkrokodillen Orinocodolfijenen Pauwoog zoetwaterroggen Zoetwatermaanvissen
Ik ben op zoek naar iets van een dwergnijlpaard, of een watervogel (geen flamingo).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Erry2000, ik heb in jouw tradetopic gezien dat je Zoetwatermaanvissen wilt. Welke geslachten heb je? Want ik heb 2M, en als je wilt mag jij ze wel hebben, als ik dan een paar van hun kinderen krijg
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wel, ik weet zeker dat ik het aan iemand heb gevraagd, of ze jongen kregen, omdat ik het zelf niet wist toen ik mijn 2M zoetwater maanvissen kreeg, en dat die persoon ja zij... Trouwens, jij zocht toch zoetwaterdieren? Wel, dan mag je de 2Mzoetwater maanvis, 1M1Vzoetwaterrog en 1M1VMekong reuzenmeerval hebben
Wel, ik weet zeker dat ik het aan iemand heb gevraagd, of ze jongen kregen, omdat ik het zelf niet wist toen ik mijn 2M zoetwater maanvissen kreeg, en dat die persoon ja zij... Trouwens, jij zocht toch zoetwaterdieren? Wel, dan mag je de 2Mzoetwater maanvis, 1M1Vzoetwaterrog en 1M1VMekong reuzenmeerval hebben
Bedankt . Wil je er nog wat voor terug hebben? Forget the crew... Follow the rules!
misschien een paar kluuten of keizertamarins, anders niets
Tamarins in elk geval niet, die krijgt Ray er een paar, en de rest wil ik zelf voorlopig houden, ik wil er wel een koppeltje kluuten voor geven . Forget the crew... Follow the rules!