ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
ik zoek volierevogels, voor mijn woud-voliere, waar tot nu toe alleen maar kagoes (3), hoppen (2), en capibara's (2) in zitten, terwijl het toch een hele grote voliere is... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
kijk maar in mijn trade-topic, en als je die niet wilt, dan kan je ook een V banteng of een koppel flamingo's krijgen. Ik wil liefst een koppeltje hoppen Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik zoek Blauwe duikers,Bongo's en damherten. als je er een hebt dan wil ik hem graag.ik heb er een mannetjes edelhert,konings fazant en een vrouwtje blauwe pauw voor.
Tuurlijk... Niets, je mag ze hebben... Ze hebben nog geen namen... Veel plezier ermee.
Great, bedankt.
Quote (tigerman)
Ik ben nu op zoek naar tropische vissen, volierevogels
Ik heb in mijn zoo een groep kluuten. Misschien leuk voor in je volière? Ik wil wel een koppeltje ruilen tegen een ander zee/waterdier. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
He Tigerman ik heb dadelijk wel een M Afrikaanse olifant maar je moet wel rep 5 hebben anders kun je hem niet krijgen. Hij mag nu nog kind zijn. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!