Is er iemand die zee/waterdieren heeft die je met mij wil ruilen? Ik probeer mijn zoo nog een beetje uit te breiden voor ik hem open doe. Forget the crew... Follow the rules!
Ik heb zandbakhaaien (3xM - 1xV) voor je?? Heb je daar interesse in??
Misschien later, ik wil wat ik nu aan te bieden heb voor de andere aanbiedingen gebruiken.
Quote (julmuis)
ja ikke, 1m3v (waarvan 1 de moeder van het mannetje) australische zeeleeuwen én 3m 3v brilbruinvissen
Die zou ik graag willen ruilen. Wat wil je ervoor terug? Ik heb koboldhaaien (2V, 2M), Carribische lamantijnen (1V, 2M), een papegaaiduiker (1M) en snoeken (2V, 2M). Forget the crew... Follow the rules!
Op deze site: http://dinosaurmansprojects.webs.com/getztabcaves.htm (klik op het eerste plaatje met de papgeaaiduiker erop). Ruil je zowel de bruinvissen als de zeeleeuwen voor maar één papgeaaiduiker? Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
jawel, ik kan zelf geen goed bij mijn dierentuin passend verblijf maken voor mijn bovengenoemde zeedieren. en een papegaaiduiker is natuurlijk gewoon een leuk dier Doe nu mee met BuildAZoo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
He Lucoshi, ik heb wel een M bizon, genoeg om het maar even op te noemen. Hij heeft misschien nog geen naam omdat ik daar de geboortes niet zo kan bijhouden. Dus, vandaar. Dus, even wachten met in je spel zetten en dan hoor je het vanavond. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!