Algemeen gezocht topic
Harmie
Datum: Dinsdag, 13 Jul 2010, 18:00 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Gezocht: Bongo (1M) Blauwe duikers Poolvossen (1M, 1V) Muskusossen (1M, 2V) Dwergnijlpaarden (1M, 1V) Sitatoenga's (1M, 2V) Aardvarken (1V) Berglemmingen (1M, 1V) Kijk voor de dieren die ik je te bieden hem in mijn Ruiltopic!
Added (13 Jul 2010, 18:00) --------------------------------------------- Ik zoek ook nog: Afrikaanse Lepelaars (1M, 1V) Zadelbekooievaar (1M, 1V)
Bericht Gezocht: Bongo (1M) Blauwe duikers Poolvossen (1M, 1V) Muskusossen (1M, 2V) Dwergnijlpaarden (1M, 1V) Sitatoenga's (1M, 2V) Aardvarken (1V) Berglemmingen (1M, 1V) Kijk voor de dieren die ik je te bieden hem in mijn Ruiltopic!
Added (13 Jul 2010, 18:00) --------------------------------------------- Ik zoek ook nog: Afrikaanse Lepelaars (1M, 1V) Zadelbekooievaar (1M, 1V)
Bericht getypt door - Harmie Toegevoegd op 13 Jul 2010 om 18:00
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 13 Jul 2010, 18:13 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (tigerman )
-Zeedier(liefst vissen of rifdieren) -Klein aapje of maki(ik heb er een mooie kooi voor, maar geen dieren voor erin te gaan)
ik heb 3 goudmakrelen voor je 2xm en 1xv of 4 vrouwelijke zwart-witte vari's geen van alle dieren hebben een naam
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht Quote (tigerman )
-Zeedier(liefst vissen of rifdieren) -Klein aapje of maki(ik heb er een mooie kooi voor, maar geen dieren voor erin te gaan)
ik heb 3 goudmakrelen voor je 2xm en 1xv of 4 vrouwelijke zwart-witte vari's geen van alle dieren hebben een naam
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 13 Jul 2010 om 18:13
robinnijhof
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 11:42 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Gezocht kluuten netgiraffe nijlpaard nijlkrokodil
Bericht Gezocht kluuten netgiraffe nijlpaard nijlkrokodil
Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 11:42
Joshua
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 15:39 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik zoek, zwart-witte vari's en 1 tot 2 V pinguins
Bericht Ik zoek, zwart-witte vari's en 1 tot 2 V pinguins Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 15:39
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 16:17 | Bericht # 115
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo dinojos, ik heb wel 2 V pinguins. Dus, niet langer zoeken. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hallo dinojos, ik heb wel 2 V pinguins. Dus, niet langer zoeken. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 16:17
Joshua
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 16:21 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Oke mooi zo laraatje wat wil moet je er voor hebben
Bericht Oke mooi zo laraatje wat wil moet je er voor hebben Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 16:21
Okapivriend
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 16:52 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zoek zebra's ik show later in de week in mijn showroom het verblijf graag zou ik liefst een kudde willen. Ik kan bieden: Mhorr gazelle Renkoekoeken fuuten
Bericht Ik zoek zebra's ik show later in de week in mijn showroom het verblijf graag zou ik liefst een kudde willen. Ik kan bieden: Mhorr gazelle Renkoekoeken fuuten
Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 16:52
tigerman
Datum: Vrijdag, 16 Jul 2010, 20:09 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Heeft er iemand een: -Chimpansee(mijn mannetje zit nu heel alleen) -Zeedier(aquarium) -Ringstaartmaki, Rode Vari, Zwartwitte Vari -Honingdas(zie chimp.) -Rode Panda(zie chimp.) -Tijgers(ik heb al een familie, maar ik wil meer tijgers omdat ik de fokprogramma-behouder ervan ben) -Afrikaans dier(ben bezig met het Afrika-Gedeelte van mijn zoo) Ererer, ik wil die zwartwitte varis wel, kijk maar in mijn ruiltopic voor meer informatie
Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Vrijdag, 16 Jul 2010, 20:23
Bericht Heeft er iemand een: -Chimpansee(mijn mannetje zit nu heel alleen) -Zeedier(aquarium) -Ringstaartmaki, Rode Vari, Zwartwitte Vari -Honingdas(zie chimp.) -Rode Panda(zie chimp.) -Tijgers(ik heb al een familie, maar ik wil meer tijgers omdat ik de fokprogramma-behouder ervan ben) -Afrikaans dier(ben bezig met het Afrika-Gedeelte van mijn zoo) Ererer, ik wil die zwartwitte varis wel, kijk maar in mijn ruiltopic voor meer informatie
Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 16 Jul 2010 om 20:09
Okapivriend
Datum: Vrijdag, 16 Jul 2010, 22:12 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Tigerman ik heb dromedarissen (3xV) Ik wil ze wel ruilen voor antilope of zebra's als je intresse hebt hoor ik het graag
Bericht Tigerman ik heb dromedarissen (3xV) Ik wil ze wel ruilen voor antilope of zebra's als je intresse hebt hoor ik het graag
Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 16 Jul 2010 om 22:12
tigerman
Datum: Zondag, 01 Aug 2010, 16:09 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
okapivriend, ik wil de dromedarissen wel, maar ik heb geen zebras of antilopes. Je mag van mij wel een drietal flamingos ervoor hebben, als je die wilt?Added (01 Aug 2010, 16:09) --------------------------------------------- Heeft er niemand nog vissen, haaien, of andere aquariumvissen? Want ik ben nu bezig met een supergroot aquarium, en ik heb alleen maar wat lederschildpadden, groene zeeschildpadden, franse keizervissen, hamerhaaien, en steuren, en ik moet nog ong. een halve kaart(Gemmideld) Vullen
Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht okapivriend, ik wil de dromedarissen wel, maar ik heb geen zebras of antilopes. Je mag van mij wel een drietal flamingos ervoor hebben, als je die wilt?Added (01 Aug 2010, 16:09) --------------------------------------------- Heeft er niemand nog vissen, haaien, of andere aquariumvissen? Want ik ben nu bezig met een supergroot aquarium, en ik heb alleen maar wat lederschildpadden, groene zeeschildpadden, franse keizervissen, hamerhaaien, en steuren, en ik moet nog ong. een halve kaart(Gemmideld) Vullen
Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 01 Aug 2010 om 16:09