Algemeen gezocht topic
tigerman
Datum: Zondag, 27 Jun 2010, 22:56 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ok, welk geslacht zijn ze? Maar ze zijn nog niet uitgekomen, dus je moet misschien nog 1 of 2 dagen wachten
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht ok, welk geslacht zijn ze? Maar ze zijn nog niet uitgekomen, dus je moet misschien nog 1 of 2 dagen wachten Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 27 Jun 2010 om 22:56
robinnijhof
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 16:49 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
het zijn een man en een vrouw en ze hebben nog geen namen
Bericht het zijn een man en een vrouw en ze hebben nog geen namen Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 16:49
tigerman
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 17:57 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
ok, ze zijn net uitgekomen en het zijn een M en V. Pas op!!! Het zijn wel broer en zus en kunnen dus niet fokken!
Bericht ok, ze zijn net uitgekomen en het zijn een M en V. Pas op!!! Het zijn wel broer en zus en kunnen dus niet fokken! Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 17:57
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 16:41 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oke dat is goed. dan zal ik ze in mijn park zettenAdded (29 Jun 2010, 16:41) --------------------------------------------- ik ben opzoek naar een paar wilde zwijnen die uit EE. wie wil ze met mij ruilen.
Bericht oke dat is goed. dan zal ik ze in mijn park zettenAdded (29 Jun 2010, 16:41) --------------------------------------------- ik ben opzoek naar een paar wilde zwijnen die uit EE. wie wil ze met mij ruilen.
Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 16:41
tigerman
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 18:23 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Heeft er iemand een: -Chimpansee(mijn mannetje zit nu heel alleen) -Zeedier(liefst vissen of rifdieren) -Klein aapje of maki(ik heb er een mooie kooi voor, maar geen dieren voor erin te gaan) -Honingdas(zie chimp.) -Nijlpaard(zie chimp.) -Tijgers(ik heb al een familie, maar ik wil meer tijgers omdat ik de fokprogramma-behouder ervan ben) -Afrikaans dier(ben bezig met het Afrika-Gedeelte van mijn zoo) Tigerman
Bericht Heeft er iemand een: -Chimpansee(mijn mannetje zit nu heel alleen) -Zeedier(liefst vissen of rifdieren) -Klein aapje of maki(ik heb er een mooie kooi voor, maar geen dieren voor erin te gaan) -Honingdas(zie chimp.) -Nijlpaard(zie chimp.) -Tijgers(ik heb al een familie, maar ik wil meer tijgers omdat ik de fokprogramma-behouder ervan ben) -Afrikaans dier(ben bezig met het Afrika-Gedeelte van mijn zoo) Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 18:23
visfreak
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 19:30 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben op zoek naar 1 m (of meer :p) kleine zwaardwalvis. Ik heb een groepje van 3 vrouwtjes, dan kan ik ze gaan kweken, wil je er wat voor terug, kijk in mijn ruiltopic
noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht Ik ben op zoek naar 1 m (of meer :p) kleine zwaardwalvis. Ik heb een groepje van 3 vrouwtjes, dan kan ik ze gaan kweken, wil je er wat voor terug, kijk in mijn ruiltopic Bericht getypt door - visfreak Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 19:30
robinnijhof
Datum: Donderdag, 01 Jul 2010, 12:08 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik ben opzoek naar een mannetjes europese wilde kat hij is gestorven en dan kunnen ze zich weer voortplanten.Added (01 Jul 2010, 12:08) --------------------------------------------- wie heeft er een mannetjes nijlkrokodil het is voor een fokprogramma
Bericht ik ben opzoek naar een mannetjes europese wilde kat hij is gestorven en dan kunnen ze zich weer voortplanten.Added (01 Jul 2010, 12:08) --------------------------------------------- wie heeft er een mannetjes nijlkrokodil het is voor een fokprogramma
Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 01 Jul 2010 om 12:08
{Kevin}
Datum: Zaterdag, 03 Jul 2010, 10:48 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik zoek eigenlijk een paartje zoetwater maanvissen, (mag ook meer) Maar ik kan er niks voor terug ruilen.. En ik zoek andere dieren van het niveau 1, die ik gratis kan krijgen. Dus bijvoorbeeld: Bizons, Blauwe pauwen, Europeese meervallen, dat soort dieren.
Bericht veranderd door: Diertjee - Woensdag, 07 Jul 2010, 12:15
Bericht Ik zoek eigenlijk een paartje zoetwater maanvissen, (mag ook meer) Maar ik kan er niks voor terug ruilen.. En ik zoek andere dieren van het niveau 1, die ik gratis kan krijgen. Dus bijvoorbeeld: Bizons, Blauwe pauwen, Europeese meervallen, dat soort dieren.
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 03 Jul 2010 om 10:48
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 03 Jul 2010, 17:45 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zoek een paartje struisvogels heeft iemand die voor mij.
Bericht ik zoek een paartje struisvogels heeft iemand die voor mij. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 03 Jul 2010 om 17:45
Okapivriend
Datum: Zondag, 11 Jul 2010, 18:26 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heeft iemand een M capibara want ik heb maar 2 wijfjes. San kan ik ze gaan fokken. Het eerste kleintje gaat naar de oude eigenaar van het mannetje.
Bericht Heeft iemand een M capibara want ik heb maar 2 wijfjes. San kan ik ze gaan fokken. Het eerste kleintje gaat naar de oude eigenaar van het mannetje. Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 11 Jul 2010 om 18:26