ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ Harmie, nee bedankt sorry daarvoor. maar ik zoek wat: plantetende noord amerikaanse grasland/gematigd woud/noordelijk bos dieren of bevers. rendieren zijn ook goed. ik kan wat bleuwe duikers en als je wacht de ernstig bedreigde sabelantilope Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
He Jarni ik heb wel wat rendieren voor je. Dus, wil je een koppeltje of alleen een v of m? Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Oke Jarni, dan ga ik vanavond voor een koppeltje voor je kijken en dan krijg je van mij een koppeltje rendieren, de namen krijg je na vanavond. Bedankt alvast. Ik hoef er trouwens niks voor terug. Mijn dierentuin begint vol te raken. Bedankt en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Oke bedankt voor je Thomson gazelle V heeft ze een naam? De namen van mijn rendieren zijn V Remia en M Run. Het is een koppeltje dus je kunt ermee fokken. Veel plezier ermee en bedankt voor de gazelle nog. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!