Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 19:53 | Bericht # 71
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik wil supergraag die tijger! Het enige probleem is, dat ik geen galapagosschildpadden heb. Je kan er wel 2 vrouwelijke schroefhoorngeiten, 1 mannelijke blauwe duiker en een mannelijke afrikaanse buffel voor terugkrijgen, als je die wilt? Dan mag jij ze alle vier hebben. Als je dit nog niet genoeg vind, wil ik er wel een mannelijke saruskraanvogel en eventueel een mannelijke zoetwater maanvis voor bij doen. Zoals je ziet, wil ik bijna alles doen om tijgers in mijn zoo te hebben
PS:er is echt wel overvloed aan mannetjes in mijn zoo
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Woensdag, 23 Jun 2010, 19:54
Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 20:41 | Bericht # 75
tigerman
Curator
ok, wil je dus: -1M zoetwater maanvis -1M blauwe duiker -1M afrikaanse buffel -2V schroefhoorngeiten -1M saruskraanvogel ruilen voor een tijger? Welk geslacht is hij? En heeft hij een naam, zoja, welke? Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 21:08 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
doe de zoetwatermaanvis maar niet, die heb ik zelf niet gedownload en heb ook no-idea waar ik hem kan downloaden dus die hoeft niet. Het is een vrouwtje trouwens voor de verandering in jou Zoo en ze heeft nog geen naam want ik moest haar nog in mijn Zoo plaatsen. Vergeet niet dat de bengaalse tijger een fokprogamma heeft!
Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 21:15 | Bericht # 77
tigerman
Curator
oke, ik zal er een kooi voor maken
Added (23 Jun 2010, 21:15) --------------------------------------------- Gezocht: 1M bengaalse tijger. Ik heb namelijk al een vrouwtje, maar ik wil niet dat ze sterft, en daarom wil ik een mannetje zodat ik kan fokken. Er komt binnenkort een overzicht van het verblijf in mijn showroom te staan Als je een mannetje hebt, mag je de eerste 3 kinderen van het koppel, en een koppel stekelvarkens hebben.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Woensdag, 23 Jun 2010, 21:17
Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 21:41 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
gezocht:1 M galapagos reuzenshildpad. ik heb 4 V en ik wil niet dat ze sterven. als je het mannetje geeft krijg je het eerste manelijke kind en een vrouwtje om mee te fokken. dus kortom;een prima deal. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Woensdag, 23 Jun 2010, 22:33 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja liever dieren die op een boerderij leven of in ieder geval die je op een kinderboerderij zitten. Dus, het mag eventueel een zwijn zijn of iets anders. Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!