Algemeen gezocht topic
rymafra
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 19:39 | Bericht # 2141
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben op zoek naar een Afrikaanse wilde honden zoals de Aardwolf; graag rep.4 of lager en van de Afrikaanse vlaktes... (niet de savanne)
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht veranderd door: rymafra - Zondag, 21 Okt 2012, 08:11
Bericht Ik ben op zoek naar een Afrikaanse wilde honden zoals de Aardwolf; graag rep.4 of lager en van de Afrikaanse vlaktes... (niet de savanne) Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 19:39
boerroel545
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 19:43 | Bericht # 2142
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ rymafra , ik heb fenneken en gestreepte hyena's als je interesse hebt zie ik graag een reactie in mijn trade gr. roel
Bericht @ rymafra , ik heb fenneken en gestreepte hyena's als je interesse hebt zie ik graag een reactie in mijn trade gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 19:43
Jens26
Datum: Zondag, 21 Okt 2012, 18:23 | Bericht # 2143
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
ik zoek nog steeds zwartvoetpinguins
.
Bericht ik zoek nog steeds zwartvoetpinguins Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 21 Okt 2012 om 18:23
rymafra
Datum: Woensdag, 24 Okt 2012, 17:38 | Bericht # 2144
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben op zoek naar een Afrikaanse wilde honden zoals de Aardwolf; graag rep.4 of lager en van de Afrikaanse vlaktes... (niet de savanne)Added (24 Okt 2012, 17:38) --------------------------------------------- IK BEN OP ZOEK NAAR HOPPPEN ( DIE VOGELTJES )
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Ik ben op zoek naar een Afrikaanse wilde honden zoals de Aardwolf; graag rep.4 of lager en van de Afrikaanse vlaktes... (niet de savanne)Added (24 Okt 2012, 17:38) --------------------------------------------- IK BEN OP ZOEK NAAR HOPPPEN ( DIE VOGELTJES )
Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 24 Okt 2012 om 17:38
boerroel545
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 17:02 | Bericht # 2145
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
zoo esch is op zoek naar de volgende dieren elanden galapagos reuze schildpadden heb je deze dieren dan hoor ik het graag in mijn trade ook vind ik reserveringen oke gr. roel
Bericht zoo esch is op zoek naar de volgende dieren elanden galapagos reuze schildpadden heb je deze dieren dan hoor ik het graag in mijn trade ook vind ik reserveringen oke gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 17:02
rymafra
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 20:42 | Bericht # 2146
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
MET SPOED GEZOCHT 1 MANNELIJKE RODE REUZENKANGAROE alleen om te ruilen
Bericht MET SPOED GEZOCHT 1 MANNELIJKE RODE REUZENKANGAROE alleen om te ruilen Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 20:42
KoenZoo
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 22:39 | Bericht # 2147
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ik zoek iemand die een koppel dromedarissen en een koppel bizons wil ruilen. Voor de duidelijkheid, we houden allebei dezelfde dieren, maar ik zit nu met eigen bloed, waardoor ik niet verder kan fokken, dus ik wil ze ruilen. Als je accepteert mag je ze meteen plaatsen
Bericht Ik zoek iemand die een koppel dromedarissen en een koppel bizons wil ruilen. Voor de duidelijkheid, we houden allebei dezelfde dieren, maar ik zit nu met eigen bloed, waardoor ik niet verder kan fokken, dus ik wil ze ruilen. Als je accepteert mag je ze meteen plaatsen Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 22:39
thomvonder
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 08:43 | Bericht # 2148
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ rymafra , Ik heb er een, maar die wil ik wel graag terug, want ik hem er maar 1. Ik wil hem dus alleen uitlenen
Bericht @ rymafra , Ik heb er een, maar die wil ik wel graag terug, want ik hem er maar 1. Ik wil hem dus alleen uitlenen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 08:43
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 10:55 | Bericht # 2149
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ boerroel545 , Ik heb Galapagos Reuzeschildpadden. Je mag van mij een paartje voor 300 credits. Laat maar een berichtje in mijn trade center achter als je geinteresseerd bent. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ boerroel545 , Ik heb Galapagos Reuzeschildpadden. Je mag van mij een paartje voor 300 credits. Laat maar een berichtje in mijn trade center achter als je geinteresseerd bent. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 10:55
rymafra
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 16:15 | Bericht # 2150
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thomvonder , Oke... dat is goed... maar ik heb geen credits Misschien wil je iets uit mijn trade ook tijdelijk lenen?
Bericht @ thomvonder , Oke... dat is goed... maar ik heb geen credits Misschien wil je iets uit mijn trade ook tijdelijk lenen?Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 16:15