Algemeen gezocht topic
jeffrey
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 18:04 | Bericht # 2151
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Ik ben op zoek naar Grijze Kroonkraanvogels (1m-1v)
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik ben op zoek naar Grijze Kroonkraanvogels (1m-1v) Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 18:04
thomvonder
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 18:24 | Bericht # 2152
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ rymafra , Ik wil wel een paartje doodshoofdaapjes van je lenen
Bericht @ rymafra , Ik wil wel een paartje doodshoofdaapjes van je lenen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 18:24
rymafra
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 18:43 | Bericht # 2153
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ jeffrey , Hoi jeffrey ik heb ze en ik doe er niks mee... Ik wou in je trade kijken... maar ik kan hem niet vinden @ thomvonder , Ok dat is goed... Zullen we doen tot we allebei 2 jongen hebben??? als 1 sneller klaar is moet die gewoon de dieren al terug geven... Zullen we het zo doen?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht @ jeffrey , Hoi jeffrey ik heb ze en ik doe er niks mee... Ik wou in je trade kijken... maar ik kan hem niet vinden @ thomvonder , Ok dat is goed... Zullen we doen tot we allebei 2 jongen hebben??? als 1 sneller klaar is moet die gewoon de dieren al terug geven... Zullen we het zo doen?Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 18:43
thomvonder
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 18:56 | Bericht # 2154
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ rymafra , Is goed
Bericht @ rymafra , Is goed Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 18:56
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 18:57 | Bericht # 2155
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ik ben momenteel opzoek naar een leuk dier om een bassin mee te vullen. Aangezien mijn trade topic niet helemaal actueel is, hier zijn de diersoorten die ik wil ruilen: Bizon Capibara Dromedaris Emoe Kalkoen Kluut Papegaaiduiker Stokstaartje Struisvogel Ik wil minimaal een koppeltje en je krijgt er maximaal 1M en 2V voor in ruil.
Bericht Ik ben momenteel opzoek naar een leuk dier om een bassin mee te vullen. Aangezien mijn trade topic niet helemaal actueel is, hier zijn de diersoorten die ik wil ruilen: Bizon Capibara Dromedaris Emoe Kalkoen Kluut Papegaaiduiker Stokstaartje Struisvogel Ik wil minimaal een koppeltje en je krijgt er maximaal 1M en 2V voor in ruil. Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 18:57
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 19:02 | Bericht # 2156
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ KoenZoo , ik heb wel wat leuke dieren voor je bassin! kijk maar eens in mijn trade: http://superzt.ucoz.com/forum/83-2821-16
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
rymafra
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 19:03 | Bericht # 2157
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thomvonder , Ok, Fokse!
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht @ thomvonder , Ok, Fokse!Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 19:03
jeffrey
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 20:09 | Bericht # 2158
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
@ rymafra , Ik moet nog een trade beginnen, maar aangezien ik nog geen foto's gepost heb wou ik nog geen trade aanmaken. Maar ik heb momenteel alleen Struisvogels voor je en anders CR.
Always look on the bright side of life!
Bericht @ rymafra , Ik moet nog een trade beginnen, maar aangezien ik nog geen foto's gepost heb wou ik nog geen trade aanmaken. Maar ik heb momenteel alleen Struisvogels voor je en anders CR.Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 20:09
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 20:29 | Bericht # 2159
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ jeffrey , zie je pb, ik heb je een bericht gestuurd voor een leuk aanbod.
Bericht @ jeffrey , zie je pb, ik heb je een bericht gestuurd voor een leuk aanbod.Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 20:29
rymafra
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 21:29 | Bericht # 2160
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ jeffrey , ok doe maar credits dan :). 100 cr?
Bericht @ jeffrey , ok doe maar credits dan :). 100 cr?Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 21:29