Datum: Zaterdag, 29 Dec 2012, 21:31 | Bericht # 2227
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders is dringend op zoek naar diverse roggensoorten (stekelroggen, pijlstaartroggen, vlinderroggen, enz.) Het moeten wel zoutwaterdieren zijn.
Heb jij een van deze dieren, en ben je bereid ze te ruilen voor iets uit mijn trade, laat dan gerust een berichtje achter.
Datum: Zondag, 06 Jan 2013, 14:55 | Bericht # 2228
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik Zoek de volgende dieren. Krokodillen soorten(gaviaal,kaaiman enz.) Aardvarkens Afrikaanse Zwartvoet pinguins Neusberen Brilbeer Blauwe Kroonduiven Ibissen Toekans Neushoornvogels Olm Koraalduivel Parelhagedis Mierenegel Kameleons Papagaaien en ara's Pauwen Blauwe duiker Tropische vissen Zuidelijke Boommiereneter Matschieboomkangoeroe Grote Plompe Lori Grote Kantjil Roggen Overige Kleine tropische dieren Struisvogels Wilde Kamelen (vooral vrouwtjes)
dieren die ik ervoor kan ruilen Flamingo 2m en 6v Thomson gazelle 2m en 3v Gnoe 1m en 1v Europese Ooievaar 1m en 2v Emoe 4m 2v Stokstaartje 10xv 4xm Mandril 3m en 3v
Bericht veranderd door: greatzoo - Zondag, 06 Jan 2013, 18:34
Datum: Zondag, 06 Jan 2013, 22:51 | Bericht # 2229
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
IK heb kroonduiven, de groep kun je kopen voor 200 credits. Want ik wil andere vogels ervoor in de plaats maar geen flamingo's en emoe's!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!