Datum: Vrijdag, 18 Jan 2013, 19:07 | Bericht # 2231
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders heeft recent een vrouwelijke ooievaar in het bezit gekregen. We zijn nu op zoek naar een mannelijk exemplaar zodat we met deze dieren kunnen kweken.
Indien er een andere zoo is die een mannelijk exemplaar kan missen, zouden we dit graag overnemen. Laat maar een berichtje achter in ons Trade Center.
Datum: Vrijdag, 25 Jan 2013, 18:21 | Bericht # 2232
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik ben dringend opzoek naar deze dieren *Bongo's *Prairie Honden Brilberen (of andere beren) Neusberen(of wat er op lijkt zoals wasberen) Zeeleeuwen(of wat er op lijkt Zoals Robben en walrussen) *Grote Kantjilen *Gibons *Fazanten *Chinese Muntjak
De gene Met *ervoor is al een verblijf voor gemaakt Kijk in mijn trade topic wat je er voor wilt ik verkoop Veel dieren
Datum: Vrijdag, 15 Feb 2013, 22:54 | Bericht # 2236
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Renoe ik heb wel een paartje dromedarissen voor je, die mag je wel van mij hebben voor 150 credts!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 18 Feb 2013, 23:04 | Bericht # 2238
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Renoe de waarde van een koppel dromedarissen is 180 credits. Of je die eventjes wil overmaken. Ik ben het daar niet mee eens hoor. Beetje kinderachtig want 150 of 180 credits is maar weinig verschil!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 04 Maa 2013, 11:35 | Bericht # 2239
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders Belgium is volop bezig met uitbreiden. Het Europese gedeelte van het park wordt nu volop onder handen genomen. Hiervoor zijn we op zoek naar nog enkele nieuwe diersoorten:
Een mannelijke ooievaar Europese wilde zwijnen Europese meervallen en snoeken Parelhagedissen Rode vossen Genetkatten
Indien een andere zoo bereid is ons een van deze soorten te bezorgen en ruil voor een andere diersoort, laat dan gerust een berichtje achter in ons trade center.
Groetjes
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Dinsdag, 05 Maa 2013, 18:01