ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
heeft er iemand nachtdieren, giraffen, dianameerkatten, andere kleine aapjes? Je kan er Kluuten, Flamingos, Gouden Leeuwaapjes, Zebras, Vosmangoesten, voor terug krijgen. En laraatje, als ik een baby Afrikaanse Olifant heb, zeg ik het Banner+Avatar made by McCamel
Curator
kijk maar in het nachdieren topic, daar staat de download link. En ik heb net ook Papegaaiduikers aangevraagd. Wil je ze ruilen voor nog meer dianameerkatten? 1M2V dianameerkatten tegen 3V1M Papegaaiduikers? Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Dan zijn ze wel meteen op, maar er zijn er 2 zwanger dus morgen kan je er zoveel krijgen en dan hou ik de kleintjes oke? helemaal top dat ik de papagaaiduikers kan krijgen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Curator
caspar1995, voor de papegaaiduikers moet je nog ff wachten, tot ik ze krijg van de adoptielijst. Ik heb wel een m capibara, want ik hoorde dat je ook capibaras zocht? Banner+Avatar made by McCamel
Curator
ok, dat is een deal. Ik heb mijn Capibaras nu terug, nu kan ik ze wel met jou ruilen, dus in het totaal is het(alle niet voltooide ruilen tesamen) 1M1V Bairds Tapir, 1M1V Gouden Leeuwaapje, en 1M1V capibara tegen 1M1V Maleise Tapir, 4V5M Dianameerkatten (en 1V Masai giraffe, als dit oke is, mag ik dan aub jouw eerste vrouwtje, dan kan ik terug met de vader fokken voor nog meer kinderen, want nu heb ik alleen maar 3M(Vader+Zoon+Zoon) Banner+Avatar made by McCamel