ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik zoek een mannetjes giraffe maakt niet uit welke soort en ik zoek een mannetjes bongo,banteng poolvos,dwergmangoest,vosmangoest en ik zoek veel flamingo's. ik kan de mannetjes ook ruilen tegen mijn mannetjes van de zelfde soort.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zoek 1 ster dier(en). ik heb geen MM of UD,het lieft aleen downloads van deze site. ik heb aleen maar 1 M blauwe pauw te bieden en in de toekomst mischien een paartje flamingos. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Jarni wil je misschien Brilbruinvissen en zandbakhaaien daar moet ik echt van af en ik wil wel een paartje blauwe pauwen als dat kan ,en de geslachten zijn: - brilbruinvissen 2xm 2xv - Zanbakhaaien 1xm 1xv
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
sorry maar ik heb geen paartje pauwen en ik heb ook geen MM. maar in de toekomst heb ik waarschijnlijk een groepje flamingos,4 van de 7 zijn al uit het ei en 2 flamingos zijn drachtig en de andere gaat binnenkort een ei leggen. er is wel kans dat sommige familie zijn maar daar moet ik nog naar kijken. op het moment zoek ik het liefst kleine dieren,zoals fenneks die maar 1 ster zijn. en als raymond mij dat 2de reputatiepunt geeft dan kan ik ook dieren van 2 sterren acepteren. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt