@Lucoshi: Oké, nu ik nog een (V) steenbok er bij heb, gaat de deal denk ik wel door. Maar de vraag is nog, wil je er nog wat voor terug (Hetzelfde als wat ik tegen Terdo zei.)
Oke Wat ik terug wil... wat bied je? Als je niets kan bieden geef ik hem ook welk gewoon Gratis weg
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik heb nu kluuten (Zeg maar hoeveel je er wilt, ik heb er zat XD) Flamingos (2V 1M) Binnenkort staan er waarschijnlijk kangoeroes te ruil. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oké, dan hebben we nu een deal? En nu ze gratis zijn, vind ik dat je nog wel wat van me tegoed hebt. Als mijn zoo een beetje voller is zullen er vast wel diersoorten zijn die jij wilt, en kan ik je wel een paar geven. :P
Heeft iemand een rode reuzen kangoeroe die ik kan lenen? Maakt niet uit welk geslacht! Als ik deze kangoeroe in m'n verblijf stop blijven de generaties kangoeroes van mijn dierentuin doorgaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik zoek sneeuwdieren op poolvossen en muskus ossen na. en moeras dieren zoals bevers of capibara's.en shavanne dieren en woestijn dieren.
ik heb te bieden. 1m en 2v gewone zeehonden 5m edelherten 2m blauwe pauwen 1m en 1v vosmangoest 1m afrikaanse buffel 1m zebra
ik heb ook een paartje edelherten en een paartje afrikaanse buffels om uit te lenen dan kan ik een ander diersoort van u lenen en als er jongen worden geboren mag je ze houden en dan ruilen we ze terug.