ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
caspar1995, ik heb wel rode ibissen, als je die wilt? Maar ik wil liever geen grotere soorten antilopen meer, want daar heb ik al 3 soorten van(Bongo, Gemsbok,Sabeloryx) (kleinere antilopen mogen wel nog). Heb je niets anders? Anders kan je wel een V rode Ibis gratis krijgen Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
mag ik ze ik heb 1zebra mannetje 5edelherten mannetjes 1dwergmangoest mannetje een poolvos mannetje en een vosmangoest mannetje. je mag ze ook allemaal voor die 2
Curator
Ik wil de zebras en de edelherten wel(wel maar 2M edelhert, anders is het echt veel te veel), en misscien ook de 2 soorten mangoesten(zie PB)De poolvos hoef ik niet. Wil je de flamingo en de honingdas nu eigenlijk wel of niet? Banner+Avatar made by McCamel
Curator
ok, dus ik krijg 2M edelhert en 1M zebra, en jij krijgt 1M honingdas,1V flamingo, en 1M Banteng(ja, het vrouwtje ervan is net gestorven, sorry) Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
ik zoek naar 1 (M) steenbok en 2 (V) steenbokken of als het kan iets bergachtigs, ik wil een verblijf met wat heuvels gaan maken :P graag een dier van 1 tot 3 reputatie. Ik heb in ruil heel veel flamingos, of kluuten. Pokemon White team!