Ik zoek nog een diersoort voor in een moeras gebouw, liefst een Afrikaanse lepelaar. Ik wil geen flamingo's of bevers. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
Erry2000 ik heb een mannetjes buffel voor je wat heb je voor mij.
Added (22 Sep 2010, 16:53) --------------------------------------------- ik zoek nog een mannetjes giraffe maakt niet uit welk soort en zoek nog grote kattachtige van rupatie 3 of lager.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
@lucoshi: Ik zoek eigenlijk naar nog een vrouwtje, anders dan sterft mijn hok uit, en moet ik weer zoeken naar nieuwe steenbokken xD Maar, als iemand 1 steenbok (V) voor me heeft, kan ik die meteen bij die andere 2 dan zetten. Pokemon White team!
ik heb nog wel een vrouwtje voor je Het is de dochter van mijn 2 andere steenbokken en in mijn zoo kan ze zich dan niet voortplanten Always look on the bright side of life!
Ik heb inmiddels de nijlvaranen van Raymond in mijn park opgevangen, ik zoek nu alleen nog naar Afrikaanse lepelaars. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Bedankt, Terdo. Wil je er nog iets voor terug? (Helaas heb ik alleen kluuten en flamingo's beschikbaar) @Lucoshi: Oké, nu ik nog een (V) steenbok er bij heb, gaat de deal denk ik wel door. Maar de vraag is nog, wil je er nog wat voor terug (Hetzelfde als wat ik tegen Terdo zei.) Pokemon White team!