ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik zoek 1m muskus oss veel flamingo's 2v honingdas moeflons 1m begaalse tijger (kan ook ruilen ik heb 1m over) 1m leeuw bizons 1m amerikaanse bever 1m dwergnijlpaard
in de aanbieding heb ik 2m massai giraffen 1m banteng 1m witte dolfijn 2m afrikaanse buffels 8m en 1v edelherten 2m gestreepte hyena's 1m dwergmangoest 2m vosmangoesten 3m waterhoentjes 9m en 2v struisvogels 2m hoppen 2m kroonduiven
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Dierentuiner)
@Laraatje is 3xv 2xm galagapos reuzenschoildpad tegen ixm Afrikaanse olifant is dat een DEAL
Ja dat is een deal, jij krijgt mijn Galagapagos reuzenschildpadden allemaal en ik krijg van jou de Afrikaanse olifant, hoe heet de olifant. De reuzenschildpadden heten V Ladies, V Lady, V Ladie en M Patrick en M Patje. Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje, het is dus een deal. Ik verwijder ze morgen uit mijn spel omdat ik vanavond moet darten. Groetjes, En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Parkeerhulp
ik zoek 1m hop enveel vrouwtjes veel flamingo's 2v honingdas moeflons 1m bengaalse tijger (kan ook ruilen ik heb 1m over) 1m leeuw vrouwtjes bizons 1m amerikaanse bever 1m dwergnijlpaard 2v maleise zonbeer 1m en 2v nijlkrokodillen
in de aanbieding heb ik 2m massai giraffen 1m banteng 1m witte dolfijn 2m afrikaanse buffels 8m en 1v edelherten 2m gestreepte hyena's 1m dwergmangoest 2m vosmangoesten 3m waterhoentjes 8m en 1v struisvogels 1m en 1v maleise tapir
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zoek een M Afrikaanse olifant voor La Farmy en een M Zwarte neushoorns voor La Savaan. IK heb helaas niet veel dieren meer in de aanbieding, ja, veel kluuten en kroonduiven en ik zoek ook een V Blauwe Pauw, want dan kan die met Paul en Paulie paren. Dus, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Parkeerhulp
Laraatje2008 ik heb 5vrouwtjes blauwe pauwen voor je mag je wel hebben mag ik dan kroonduiven. hoeveel heb je er voor me? het liefst een mannetje en de rest vrouwtjes
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (ajaxomniworld)
Laraatje2008 ik heb 5vrouwtjes blauwe pauwen voor je mag je wel hebben mag ik dan kroonduiven. hoeveel heb je er voor me? het liefst een mannetje en de rest vrouwtjes
Geef maar twee V Blauwe Pauwen, daar heb ik genoeg aan en ik heb genoeg kroonduiven, zal vanavond kijken wie en wat een paartje is. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!