Ik heb wel een paar alpensneeuwhoenen voor je. Ik wil ze wel ruilen voor een vrouwtjeszeehond. 2V alpensneeuwhoen voor 1V gewone zeehond? Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik zoek een vrouwtjes massaigiraffe. Als het kan nog een extra giraf erbij. (Maakt niet uit welk geslacht.) Ik heb nog te bieden: Een paartje Doodshoofdaapjes. (Laatste doodshoofdaapjes die ik voorlopig ruil.) Koboldhaaien Snoeken Steenbokken Kluuten Belugasteuren Rode reuze kangoeroes Pokemon White team!
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oké, dat lijkt me goed. Ook al heb ik dan 3 mannetjes giraffen in het totaal, dat maakt me niet uit. Je mag het paartje doodshoofdaapjes, maar hoeveel kangoeroes wil je dan? (2 of 3 als je wilt.. ) Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
jeroen, wil je met mij de kangaroo´s ruilen? kijk maar in mn trade topic of je iets wil wat ik heb
caspar
Added (04 Okt 2010, 16:07) --------------------------------------------- nog even iets anders, ik zoek dieren voor toendra, zelf heb ik te bieden: gemsbokken kluuten zeehonden haarkwallen takahe's waterbokken
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Nee, sorry die dieren hoef ik niet. Maar als de kleine panda's hun jongen hebben, die mocht ik toch? zie dit dan als een 'ruil' van de kangoeroes tegen de kleine panda's. (Wanneer ze er zijn.) oke? Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
oké, mn vrouwtje is zwanger, en als ik zo zootycoon ga spelen bevalt ze wel, dus dan mag jij die straks ik stuur je wel een pm, en het volgende kind is ook voor jou
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!