Wil jij een dier weg geven, dan kan je dat hier zeggen... Mocht je er iets tegenover willen stellen, dat je bijvoorbeeld een diersoort ervoor terug wilt, dan mag je een apart topic voor aanmaken... ALs je een dier gewoon wilt geven moet je post er zo uit zien:
Gegeven: DIERSOORT AANTAL, GESLACHT (m/v)
Dus bijvoorbeeld:
Aangeboden: Kleine Panda 3, 1xM + 2xV
Als je dier geruilt is, edit je bericht dan even, en zet dat erin. Dan kan dit topic opgeschoont blijven...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik geef Prez Preswalskipaard V weg!! En ook enkele bizons en mijn Honingdas M Hon. Graag snel een reactie!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb wel interesse in honingdas Hon. ik kan je er nu niks voor terug geven maar als je even wacht kan je een giraffe en sabel antilope,keizepenquin of een afrikaanse buffel krijgen. ik kijk wel of er meer dieren drachtig zijn. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Voormalig Crewlid
Directeur
Honingdas Hon is inmiddels overleden dus die kun je niet meer krijgen. Maar andere dieren zoals bizons, Prez en meer paarden en runderen inmiddels ook!! Ja wat heb je in de aanbieding Ruben? Want het moeten wel dieren zijn die bij een kinderboerderij horen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Damherten heb ik al, en de wild zwijn waar heb je die gedownload want dan wil ik die eventueel wel. Ik heb diverse dieren in de aanbieding, kijk dadelijk maar in mijn ruiltopic. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb 3 mhorr gazelles in de aanbieding. ze passen niet meer in het hok en ik heb geen ruimte meer voor uitbreiding(ik ga achter het verblijf bouwen) ze zijn gratis,hebben geen naam en het zijn 2V 1M. ze zijn geen family. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Woensdag, 02 Jun 2010, 08:51
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee ik wil even geen dieren want ik moet nu voor mijn konijn en voor de axisherten een plek zoeken en maar je mag enkele bizons, of paarden of koeien hebben. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!